Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Her er det noen bilder av ei vedbu plassert på ei seter på fjellet et sted i Nord-Østerdalen. Kan noen tipse om årsmodell, hadde det vært moro. Kan si at det var små runde baklys. Kunne ikke se om det satt motor i, da det var mye kvist og kvas rundt. Bilen var fylt til randen med ved og det var umulig å få tatt en kikk inni for dørene var låst.

 

PICT0272.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
1975

 

Jeg vet også om et underjordisk potetlager fra krigens dager som er fylt til randen av biler fra 1920-70. Dette stedet er virkelig magisk! Bilene var innbyttebiler hos en litt eksentrisk bilforhandler. Lite salgbare biler havnet nede i denne kjelleren. Her finnes det anslagsvis 20-30 biler, dessverre er interiørene helt ødelagt av den rå lufta og kondens.

 

Kunne gjerne bidratt med bilder, men det blir for tungvint for meg når jeg ikke kan laste opp bilder fra egen pc...

 

Fleip eller fakta!???!??!?!!!??!?!?!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ligger her i nærområdet.. Skal hente endel av de når jeg får garasjen på stell, og jobb da...

 

nytt044.jpg

 

nytt047.jpg

 

nytt046.jpg

 

nytt049.jpg

76 modell 244 ;) B21

VOlvo003.jpg

 

Bilerrundtomkring008.jpg

 

Bilerrundtomkring003.jpg

 

Bilerrundtomkring001.jpg

 

1955 vw panelbuss bygd om til busskur :P

 

Bilde125.jpg

 

Bilde075.jpg

 

Vet om mer, men har ikke bilder ;)

 

Du har vør i Ertenvåg ser æ! Det finnes også en fjøs/låve på nygård med ymse innhold. Bla en Ascona A og en Capri mk1....

08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector

No real power - just turbo shit....

 

1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår