Gå til innhold

T-261

Bruker
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om T-261

  • Bursdag 11/14/1978

Contact Methods

  • Bosted
    tønsberg

T-261's Achievements

  1. Golf 1 1983 modell med originalt soltak slumpes bort til førstemann med bud over 5000,- Bilen starter og går, er komplett, men med noe behov for småfiks før eu kontroll. (rust i reservehjulsbrønn og bremser bør ses over). Er ikke veldig ofte på nett, derfor lønner det seg å ringe 911 17 584. Kan etter avtale sende bilder til seriøst interesserte. Bilen står i Tønsberg.
  2. http://online.telefonkatalogen.no/online/online.php?qry=t%F8nsberg+maskinforretning&toolbar=yes&minpass=2
  3. Er jo det jeg spør etter jo ;) Skal se om jeg klarer å knekke koden for å legge ut bilder, men det blir neste gang jeg er innom. Til da kan jo utfordringen blant caddyfolket være å svare på noe av det jeg spør om.. Eller er det ingen som vet? ;)
  4. Hei alle! Har nå kommet frem til at caddy er en ok bruksbil, men at jeg trenger noen tips og råd om å få den bittelitt kulere :) Bilen så ut som arbeidsbilen i "steinars ved-service" når jeg henta den, men etter jeg fikk av GEM-toppen (ikke lett da forrige eier hadde brukt tre flasker sikafleks for å feste den) samt påmontert aluhjul kom jeg første hakk i riktig retning. Aner ikke hvorfor, men jeg har lenge hatt ett forhold til dene bilen, og når sjansen bød seg så slang jeg meg på og handla en rufsete utgave med eu i orden for den nette sum av 5500kroner :) Første spørsmål ut: er det lett å få tak i veltebøyle til denne bilen? Har en presenning tilpasset planet, men tenkte supplere med en slik bøyle. Hva bør den dessuten koste? Spørsmål nr to: 5-trinns girkasse, er det som de fleste sier "bare å schmække på" med gti -feste og noe mikk til giringa? (gjerne referer til tech-tråd) Tredje og siste sp-mål: Hvor mye bør denne bruke på mila og hvor stor er dieseltanken? (ble fire det gitt) Ellers tar jeg imot tips og ideer til hva jeg kan gjøre med bilen. Senking utgår da jeg kjører 15 mil til og fra jobb hver dag. Gjerne sleng inn bilder av artige (lette) modifikasjoner!
  5. Heisann! Mange gode forslag her altså.. Har funnet noen forskjellige aktuelle kandidater: vw touran 1,9TDI, smart, golf stasjonsvogn 1,9TDI pluss noen fler. Skal bruke helgen til fortsettelse av jakten! Er det noen som har konkrete eksempler på forbruk av drivstoff etc. så kom med det :) Ønsker samtidig alle sammen en god helg!
  6. Hehe, det var noe du ikke fikk med deg i innlegget mitt tror jeg. Som: familie og hund ;) Jeg ville nok blitt populær om jeg hadde flytta i campingvogn i ukedagene, vanskelig å hente barn i barnehagen derfra! Takk for tipsa så langt, skal sjekke ut bilene dere foreslår :)
  7. Heisann alle! Har prøvd søkefunksjonen men fant ikke noe oppdatert rundt emnet, derfor mitt innlegg! Da jeg pga jobbsituasjonen er nødt til å kjøre ca 15 mil hver dag ser jeg meg nødt til å tenke forbruk.. Liker ikke å bytte ut den uøkonomiske V6'eren men sånn er det blitt! Hva bør man velge? Jeg har satt noen ønsker som kjørekomfort, (diesel)forbruk og driftsikkerhet samt plass til familie med hund som viktige i denne sammenhengen. Med stort trykk på drivstofforbruk! Pris-ide? Håper å finne noe helst under 200K, men kan til nød strekke meg noe over. ELLER: dersom jeg finner noe billig og bra til under 100K kan jeg beholde familiebilen for å kjøpe noe forbeholdt pendling. Smartcar eller lignende? Er dette noe for norske vinterforhold? Alle tips og tanker rundt emnet belønnes på forhånd med takk :)
  8. sjekk også ut Unneberg Bil som ligger sentralt på østlandet.
  9. Ønsker å kjøpe (pent) brukte coilovers til mitt rod prosjekt. Har du noen liggende å samle støv, pling meg på 938 13 100 eller skriv til bt@sideburn.no
  10. ... Men skivebremser framme vil jeg fremdeles ha! Lei at bilen går alle veier når jeg bremser etter det har regnet litt. Noen som vet om noe som passer over? Relativt dyre de conversion kit'a jeg fant på nettet.
  11. Du fikk meg til å tenke.. Hva f.. skal jeg med det på den bilen.. Var bare fordi jeg synes det ser tøft ut egentlig.. hehe! Med standard 350 og i grunnen ikke noe særlig racepreget bil forøvrig blir det tullete! Jeg kjøpte meg ett rod prosjekt i går istedet.. Så får jeg heller brynet meg på å lage understell og slikt på den. Så får heller 55 forbli original! Kommer tilbake senere og lager en prosjekt tråd:) Takk for inspill alle!
  12. Hehe, tror ikke det er noen "armer" på denne bilen desverre, kun aksel og bladfjærer! Har planer om å montere fourlink stag, om vi snakker samme språk da? Noen fler med classic chevy her eller?
  13. Vurderer å korte inn bakakselen og montere coilovers på 55 chevan, noen som har gjort dette og har lyst til å komme med tips og råd? (selve kortingen tar ett firma seg av) Eventuelt om noen har deler til dette prosjektet er jeg interessert i å handle! Har også lyst til å montere skivebremser, først og fremst foran på denne bilen, hvis noen har tips også her er jeg mottagelig for all hjelp! Det er i dag tokrets med forsterker men tromler rundtom.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår