Gå til innhold

Kadett C - Prosjekt Ulv i fåreklær;)

Ranger emnet


Pilsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å si det slik, Jeg skal Ha fronten hvor blinklys og lykter er ved siden av hverandre. Skal også ha golf 1 hjulbuer, da disse er breiere enn de på 2'ern;)

 

Men dette kommer ikke før etter at jeg har fått retta taket.

8x15? heh.. 8,5x14" og 9,8x14" heter det;) Helst comp. mo.

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, men skal du skifte fronten så må du kappe en del innover og lage deg nye fester til lyktene. og sveise på ny frontplate og nytt panser og skjermer:) men det vet du vel.

 

Skal du bredde så kan du vel ha 8x14 og 9x14 til og med med spacere gitt :P

hehe.. hadde 8x13 med et12 elns på min Kadett.. Subba bak men var vel mest pga kappa fjører og slitne dempere kansje.

 

Men bilen din blir virkelig bra.. og bra du skal ordne den opp.. Altfor bra bil til å la den forfalle mere iallefall:)

 

Blir vel hellakkering senere og da? mtp hjulbueskifte?

Opel Kadett C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du kan glatt ha 9"breie felger framme og bak hvis du skal ha golf buer, men blir vell kansje mye å dreie på uten servo :) .. Ville ikke ha bygd om til ny fronten, hold en stor finger på den gamle æ..

 

Har 9x16 bak på min kadett, trur det går under sjerman med litt "sjermkantbrett fjerning" men det ville nokk subba.. Satse på kadett d buer klare å svelge dem rimelig greit.

 

Men som sagt over, behold c1 frontn å heller konsentrer deg om å fikse taket du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok skikkelig motorvask her om dagen, ble ganske så fint oppi der, har igjen litt småtterida;)

 

310506001.JPG

 

ET TIPS TIL ALLE SOM KJØRER KADETT C MED KORTE OG STIVE KONI DEMPERE FRAMME OG BAK: ha ekstra dempertårn og bærebruer liggende:

 

Dette er noen uker siden nå: (ja, dempertårnet skal byttes)

110506003.JPG

 

110506004.JPG

 

og dette skjedde i dag:

310506002.JPG

 

Så i morgen står bytting av øvrebærebru på tur, dette blir kos;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår