classic Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 var jo et par røde kadett c der da. tror kanskje jeg så den parkert intil gjerdet med rompa til pit'n? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 stemmer det, stod en rød litt bukklete en der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ved siden av ascona a'n som står ved siden av kadett b'n til geir atle/kadettcp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Av med reima: Ødelagt vannpumpe: På med reima: ingen som tilfeldigvis har et bilde av den skabbete ulven min?:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 eTTERLYSER ET KADETT c SEDAN TAK! UTEN BULKER:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hmm, trudde det va sånn at sfi boksn ikke gikk under panseret æ.. Men ser jo du har fått det til, så da slepp æ å kjøpe powercap å det va jo bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 litt tøffere med powercap da!? ;) synes nå det jeg iallefall! Noen av dere som kan fortelle meg pris på de motorene der?? Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 sfi boksen går under ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hvorfor har du tegnet på kamdrevene dine? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Enklere ved registerreimsbytte;) pluss at de var tegna på;) Så da:) Powercap, tjener man noe hk på det? eller kun for show?;) så blitzpower skrev noe om økning i antall HK??:) Noen som vet hvor jeg får tak i stabstag til dempertårn fremme? Muligens jeg får valså litt i dag;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Enklere ved registerreimsbytte;) pluss at de var tegna på;) Så da:)Powercap, tjener man noe hk på det? eller kun for show?;) så blitzpower skrev noe om økning i antall HK??:) Noen som vet hvor jeg får tak i stabstag til dempertårn fremme? Muligens jeg får valså litt i dag;) Her står det litt om powercap... Denne er litt finere enn blitzpower sin http://www.tigerspeedparts.no/index.php?cmd=visprodukt&productid=34 Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Trur at man ikke fikk mere Hk men at motorn fikk litt kjappere respons.. Syns uansett orginale SFI boksn e penere en powercap.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 powercap det samme som trykkboks? eller har jeg missforstått helt nå?:) LOL! Powercap fra M-Tech gir følgende fordeler: Effektøkning på 5-10 hk Mer fremtredende innsugningslyd. Merkbart forbedret respons ved gasspådrag. Mye enklere å montere stag mellom fjærbeinstoppene. Stod det;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Boksen var finest:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 man kan vel lage seg sin egen powercap, som ikke ser så ....... vet ikke helt va jeg skal kalle d men, det må jo gå ann!? Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg