Pilsen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Heisan.. Tja, kanksje ikke akkurat noe ulv dette her, men er i hvertfall en post om bilen min. En Opel Kadett C 1978 modell 1200. Bilen har fått noen modifikasjoner underveis i sitt snart 30 år gamle liv. Nylig eu godkjent. Bilen er ganske matt så jeg har planer om å polere den en dag, bare for å se om den blir noe finere. Taket på bilen er utrolig bulka da det har blitt brukt som dansegulv. Ellers fremstår bilen i ganske grei stand, noe småbulker her og der samt noen andre kosmetiske feil. Bilen har fått montert disse delene: Understell: * 1600 forstilling og bakstilling. * Korte gule koni. * sportsfjører * 2,2i bremser framme og bak. * 7,5x15" stygge alufelger:D Driverk: * 1600 bakaksel, med GSI sperre inmat(eller heter det kanksje ikke d?) * Omega A 8v girkasse. Motor: * DOHC 2,0i 16v motor m/coilpack(eller hva det heter??) * 4:2:1 grenrør. * 2,5" eksos i fra grenrør. * Green filter. * Radiator fra GM. Interiør/stereo * GSI stoler. * Autogage turteller. * Momo ratt. * JVC cd/mp3 spiller. * jvc frontsett og 6"x9" høytaler. * en forsterker og 2x10" subber(husker ikke merket). Bildene av bilen er rett etter at jeg hentet den, så ikke fortvil, kjører ikke rundt på de stålfelgene enda:) Flere bilder kommer dersom det viser seg at det er noe interesse for det;) Vil også forklare dette med en gang at det ikke er jeg som har bygd bilen!:) Har bare gjort litt småtteri rundt omkring på bilen jeg.. men det satt 16v motor i den når jeg kjøpte den:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jævla grom bil.. Får du på rette felga og kan forbedra fargen ved polering blir den jo perfekt :) Idioti å danse på taken til en sånn bil.. Skulle hatt juling!!! :@ Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Der va den ja, tøøft helt klart ulv i fåreklær.. Selfølgelig interesse for flere bilda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Tøff bil ja. Mer bilder! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 fiiiin bil :) sikler etter bakakslingen din :) bytte i 2stk 1600akslinger?! ;) hehe, kast ut mere bilder av nypolert bil :D magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hehe, helst ikke:) Nyoverhalt bakaksling = 6000kr eller hva det var forrige eier betalte;) sådet.. Må få polert den en dag ja, brukte lakkfornyer på den her om dagen, men det hjelper vel ikke før man får på polering?!:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 fin bil ;) må lakkrense den, så blir den bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 er disse motorne noe spræke da? verd invisteringa? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ser du har kadett med v8, så det kan nok ikke måle seg med det.. men altså, motoren er mer enn sprek nok for en slik liten bil:D Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Ca hvor sprek, for oss som ikke er så in på opel-begrep? Ellers, kan denne blir kongefin om du får fram lakken, og får på noen andre felger. (alufelgene dine var litt stygge sa du) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 mye hk har motorne dær da? 150 eller no sånnt? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 150 ja.. funker vel det :P hadde det morsomt med 2.0e i min jeg :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 det er sånn, slur ut på 3dje gir på tørt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Tørt: 1. = fint. 2. = fint. 3. = SATSE! Vått: 1. = ubrukelig. 2. = fint. 3. = fint. 4. = SATSE:) tjoohoo.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 150 hk spinne fint i 2 gir og om man satser i 3 dje gir høres rart ut Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg