AndyB Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Fikk noen opel felger av en kompis som hadde sittet på en calibra. Hadde hørt at Gamle opelfelger passa på gaMLE PASSATER(4X100) Når jeg satt på felgene var de litt trange i senter hulet, men fikk dem på. MEN!!! Når jeg skulle ha dem av for noen dager siden var det komplett uumuuulig å få dem av. DE SATT DØNN FAST!!:( Noen som veit om senter diameteren er annerledes å opel 4x100 og passat 4x100?? Noen som har tips til å ta av felger som sitter bom fast?? Har sparka så hardt at jeg har fått vondt i føttene..:deng Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hohenrik Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Kulde burde gjøre susen, en boks med tørris eller lignende. Slå så med en hammer fra innsiden av felgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Løsne boltene og kjør en tur! :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Opel 4x100 fra vectra (eller var det ascona c, husker ikke) passa ikke med senterhullet på 86 passat iallefall. Opelfelga var for trange, og jeg syns det er godt gjort av deg å i det hele tatt få de på :) opel: 56,6 passat 57,1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ja, det der er ganske utrolig faktisk, bruker slegge jeg, det funker alltid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Fikk de av idag... Brukte kjølespray :thumb til hohenrik men hjalp ikke med hammer, måtte legge meg under bilen å sparke dem sykt hardt.. Måtte sparke leeeenge.. Var så pes at jeg bare har bytta bak idag.. tar foran imorra tenkte jeg... Når jeg satt dem på fikk jeg dem nesten på...sleit med å få dem til å stå rett:well Men etter å dratt til boltene skikkelig i kryss formasjon fikk jeg dem på uten noe kast.. men anbefaler altså IKKE gamle opelfelger på gammal passat.. ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Tipper de aldri skal på igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Du tipper riktig!! :thumb Felgenes rullende dager er over, så fremt ingen vil ha noen felger med MYE kast(etter all bankinga) Har blitt mye børning på meg idet siste da.. i og med jeg veit jeg skal kaste både dekk og felg.. :cool: Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg