Gå til innhold

Banekjøring på rudskogen 30.07

Ranger emnet


Guffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by OleC

hvordan var treffet i dag... vil ha film av fsr som ligger breit

 

 

Treffet var veldig bra. Maks 5 minutter å vente for å kjøre og generelt bra arrangert.

 

Fikk gleden av å sitte på noen runder med FSR/BugStar og jeg er mektig imponert over både han og AE86'en.......(Takk skal du ha FSR - Dagens høydepunkt!)

 

 

Jeg for min del har mer lyst til å se video av luringen som klasket i muren ved pitlane med Ascona'n sin......:D

 

 

RDL var på treffet, men unnlot å kjøre mot FSR/BugStar......

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke brekk! Brukte det opp i vinter. satt med spaken i hånda. det ble en spennende sving

 

Hele dagen baserte seg på gass/brems (eller venstrebremsing da) med en sliten 1.6 motor med ebc bremser foran og tromler bak. OFF

 

snakk om omvendt. men moro var det å kaste bilen sidelengs i 160 inn i langsvingen ja. og hadde jeg DA hatt brekk..... så hadde moroa begynt å ulme...

 

nytt motto: VI BREMSER IKKE FOR Å SENKE FARTEN, GJØR VI VEL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul kjøring av FSR! Imponert over den bilen..... Kjørte forbi han på E6 hjem og da satt han med øreklokker. Ikke noe gatebil som er i daglig bruk kanskje....?

 

Ole_Dumm var jo litt konge da. Må jo ha litt trøbbel med nakken i dag etter alle kontraene..... Tøft å se noen satse så friskt!

 

Noen som har peiling på den grønne Audien som kom på slutten? Den gikk jo helt sykt! S2 motor vel?

 

Jeg fikk kjørt fra meg på veien hjem da turboen tydligvis hadde blitt smittet av morroa på Rudskogen. Gøy!!!

 

Bra opplegg dere fikk i stand i går. Håper på flere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var IKKE sikker på om det var bugstar, men jeg tenkte meg det var det..... var jævli penkjøring... nydelig å se driftinga forbi depoet og inn i langsvingen:)

 

 

den banen SLITER på dekka mine. og ikke funka brekket mitt

 

men hvem faen var han tufsen som gikk i depo veggen?....

en jævla halden råner som faen ikke hadde nåla i veggen om NÅR han skulle slippe gassen....

 

stylinga datt av for å si det slik:)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ole brukm, faen te fet kjøring. vi kom oss like bak deg for å få tatt noen bilder.......!

 

slik brekking på asfalt har jeg ikke sett på lenge ass:) hahah!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

men hvem faen var han tufsen som gikk i depo veggen?....

en jævla halden råner som faen ikke hadde nåla i veggen om NÅR han skulle slippe gassen....

 

stylinga datt av for å si det slik:)

 

pliis si at noen fikk det på film da? eller litt bilder iallefall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

jeg var IKKE sikker på om det var bugstar, men jeg tenkte meg det var det..... var jævli penkjøring... nydelig å se driftinga forbi depoet og inn i langsvingen:)

 

Takk takk. Rakk ikke å hilse. Var litt for opptatt med filming og sladding. Men fikk sett litt på når du kjørte og synes det så veldig bra ut. Skal nok klare å klå deg, men du kjørte veldig bra. Akkurat slik en motorsvak forhjulstrekker skal kjøres. Enig i at banen sliter dekk. Kjørte hjem uten bane på det ene bakdekket :D

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

ole brukm, faen te fet kjøring. vi kom oss like bak deg for å få tatt noen bilder.......!

 

slik brekking på asfalt har jeg ikke sett på lenge ass:) hahah!

 

Som sagt, så er "brekkspaken" fraværende i bilen min. hadde jeg enda bare hatt et BREKK å leke med i slutten av langsletta... hm!! :D :D

 

MEN, dette begynner å høres ganske interessant ut, fikk lyst til å se noen bilder av dette. mulig å få lagt dem ut noe sted, eller kanskje sendt dem til meg på mail eller lignende, rdl? Eventuelt om noen andre har bilder eller film. hadde vært artig å titte etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde fin kontroll over arr bra innsats dere var lette og finne/se med vester ikke no og klage på der.

Flinke til og sanere når det trengtes og flinke til og flagge.

 

Knall at dere lodda ut dekk mm spes siden Svogern vant dekk hehe

 

Men gutter prøveskilt på bane! det er vel ikek helt i følge regla vi i Alfa klubben fikk pisk for det sist.

 

Men at dere slipper utpå lpøsbiler urega sammen med gatebiler det er litt vel drøy DET er noe man ikke gjør.

 

At fyren i orange diesel bane Golf i tillegg kjørte som en idiot uten hensyn til andre rundt seg gjør det lite pent.

Han dreiv blaa forbikjøring etter gultflagg og slakka ikke enn mm på gassen hvis folk snura forrand ham.

Han burde tenke seg litt om det er en gjeng ferske bane sjafiser ikke vant til banekjøring vi er ikke vant til hva vi gjør når man snurrer etc.

Så selv om han har full kontroll over sin bil har ikke nødvendig hvis andre det over sin.

MEN at han ikke kan ta hensyn er ikke noe dere kan noe for.

 

 

Men alt i alt et bra arr hadde ikke bilen gått litt lite etter full overhaling hadde jeg definitivt vært utpå.

 

Mvh

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ole_Dumm

jeg har ikke brekk! Brukte det opp i vinter. satt med spaken i hånda. det ble en spennende sving

 

Hele dagen baserte seg på gass/brems (eller venstrebremsing da) med en sliten 1.6 motor med ebc bremser foran og tromler bak. OFF

 

snakk om omvendt. men moro var det å kaste bilen sidelengs i 160 inn i langsvingen ja. og hadde jeg DA hatt brekk..... så hadde moroa begynt å ulme...

 

nytt motto: VI BREMSER IKKE FOR Å SENKE FARTEN, GJØR VI VEL??

 

Hadde du 160 inn i langsvingen? Imponerende hastighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår