kremt Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Må kjøpe meg einser gti igjen... kongebiler.Devil Jeg også lyst :( *snufs* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Mye ligger disse i ferdig oppussa da? slik som den der bare strøken:) kanskje jeg skal pusse den opp for så å selge den siden jeg jobber på oppretting å lakkerings verksted..men jeg hakke peil på priser å slikt på disse gamle bilene her:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Mye ligger disse i ferdig oppussa da? slik som den der bare strøken:)kanskje jeg skal pusse den opp for så å selge den siden jeg jobber på oppretting å lakkerings verksted..men jeg hakke peil på priser å slikt på disse gamle bilene her:) Vanskelig å pris sette oppussa Einsere. Kjøperne vil heller kjøpe ett objekt å bruke 40-60k + arbeidstimer, enn å kjøpe ferdig til 40-60k... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 er det ikke vanlig at dem ruster på innerskjermen fremme, tar av skjermen så er det nesten helt inntil dørstolpe ? har i allefall det på en av mine, og en kompis sa det var normalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 nja, det var vanligere på de gamle typene som ikke har lockary-skjermer at de rusta i innerskjermene. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 hvor gammel er dem da ? for min bil er en -83 så jeg regner med den har rulla med lokary skjermer heletiden, men veit jo ikke... derfor er det nesten første plassen jeg ser etter ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hvor gammel er dem da ? for min bil er en -83 så jeg regner med den har rulla med lokary skjermer heletiden, men veit jo ikke... derfor er det nesten første plassen jeg ser etter ! Svært få (andre enn meg) gidder å ettermontere plastinnerskjermer. Om jeg ikke tar feil var dette ekstrautstyr. 1982 Golf CL'en min hadde ikke dette, og gikk inntil jeg kjøpte den for fire år siden uten slike. Den har greid seg veldig bra, av en eller annen grunn. Det er lett å se om bilen hadde plastinnerskjermer originalt eller om det er ettermontert. Dersom skjermene har sitti der hele bilens levetid er det bare brukt hulromsguffe utenpå den originale "bodyen", og dette er da naturligvis gullende reint. Bilene som ikke hadde plastinnerskjermer er som regel behandla med tykktektyl i hjulhuset (de som ikke fikk dette røyk nok under 6000-kronerskampanjen til Staten for en del år siden, om ikke før), og denne er følgelig full av skitt og lort. Dette vil åpenbare seg når du tar av plastinnerskjermen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 alle 5 jeg har hatt har hatt lokari skjermer når jeg har hatt dem, men alle har hatt ett feit lag med sand på innerskjermen, så jeg veit ikke om det er lokari skjermen som ikke er bedre eller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 skulle få den for 15lapper hvis jeg bestemte meg fort:p har bare 1 problem! mangler ca 14 tusen 850kr!! noen som kan hjelpe? ;) heahe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg