eiriksmil Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hehe, da var iallefall den saken klar. Ja, viss noen gidder å poste noen bilder av voldsomt stylede golfer, hadde det vært fint. Her er en voldsomt stylet en.. Og dette er ikke pent (dette passer ikke en Honda, heller, for de som tror dét) Stor vinge, rare speil, RS-fanger, catkiller, ugly front, etc, etc.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Vi har jo denne da :D : D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Her er gamle golfen min, syntes det funker med rs fangere og lexus lykter jeg da:well :well Syns den var fin jeg. @ Laaars: Den der var jo litt tøff da. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Neeeeei, ikke japse-kommentar.. For meg er ikke new-school japansk bil så mye annerledes enn new-school tysk bil, ta G3. Full av plastic fantastic over alt. Dette er en ordentlig japaner: http://memimage.cardomain.net/member_images/5/web/401000-401999/401108_34_full.jpg Ikke så mye annerledes enn en G2. Ikke meningen å poste dritt om G2, elller skrive bra om japanske biler, men som jeg skrev over, ingen bil fortjener ape-lagde bodykits. Keep it clean :) Hehe nei da Erik ;) Men mente bare at en hvis styling er ment for japser, og en hvis styling er ment for tyskere.. ikke vont ment hehe :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 @ Laaars: Den der var jo litt tøff da. :P :puke Alu-gitter er fy-fy, uansett bil. Den grillen der var helt forferdelig.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 eg har handlet meg RS4 front til G60'en min, synes de e mye fetere enn vanlig RS-fronten....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Syns begge var fete, men ikke grillene.. og vingen på den hvite.. Men, så er jeg veldig åpen på å teste forskjellig styling osv.. Gidder ikke følge den 90-look flokken og gjøre som alle andre har gjort.. Såg det ble nevnt alu-gitter er fy-fy, så vil jeg bare nevne at jeg har hull i panser med alu-gitter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Her har du rs-fanger: 90 fanger med leppe: Liker selv 90 fanger med gti leppe best. Så blir vel å sette rs-fangeren som vinterfanger... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Ole-H sin bil er den ENESTE jeg har sett, som er fin med RS fanger, og da er den i tilegg smellvakker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 De to golf 2 ene som jeg har hatt og som var "stylet". G60 syncro med rs4 front - hell lakket alle lister og noen fæle speil. Fulstendig "overstylet" golf2 men mye morro for pengene. Skikkelig oppmerksomhetsmagnet. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 De fleste er jo ganske "stylet" da, men det er gjort diskret med sveis og metall, ikke ferdig kjøpt plastikk. Det er i tillegg gjort på en slik måte at bare kjennere ser hva som er gjort. Man aner vanligvis at det er noe, men vanskelig å sette fingeren på akkurat hva det er. Fordelen med slike modifikasjoner er at bilen får stå i fred på gata... Jepp. Slik som denne, likte jeg veldig godt: Det spesielle her er at den har blant annet parklys i fangeren, noe som etter min mening ser helrått ut. Det koster ikke skjorta, men gjør mye. I tillegg, monovisker, clean look dør, diverse krom men ikke for mye, etc. I motsetning til denne: Fæle speil, RS, stygg grill, rar bonnet vent, dårlig catciller, stygg vinge, streamer, etc. Dette syns jeg ikke er noe pent, på noen bil. Stikkord er cleant og OEM. Som for eksempel den blå Golfen, tror fargen er OEM, endel krom slik den kunne ha, 16V leppe, gjennomført med kombinasjonen sort/blå/krom, ingen speil, osv. Utrolig pen bil, som også skiller seg ut litt ved hjelp av blinklysene. For en kjenner og en elsker, vil for eksempel bare blinklysene gjøre en stoor forskjell. Det er dessuten langt bedre å bruke OEM deler, eller cleane deler på Golf, ettersom det er såpass mye styling til den. OEM styling fungerer som bare det (Rallye, G60, 8V, 16V), og du trenger ikke å hive på litt plastikk her og litt plastikk der. Dersom du i tillegg tør å prøve deg på litt custom styling, innen fornuftens grenser (igjen, blinklysene), har du en vinner. As simple as that :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Ole-H sin bil er den ENESTE jeg har sett, som er fin med RS fanger, og da er den i tilegg smellvakker :D har ikke sett denne du da, her er tråden for mere bilder, http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=58556&highlight=golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det som ikke er no pent med rs fanger er at den skrår oppover forran. Bakenden på fangeren er nærmere bakken enn fronten. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg