Gå til innhold

Bilder av stylede Golf'r

Ranger emnet


Laks1

Anbefalte innlegg

Hehe, da var iallefall den saken klar.

 

Ja, viss noen gidder å poste noen bilder av voldsomt stylede golfer, hadde det vært fint.

 

 

Her er en voldsomt stylet en.. Og dette er ikke pent (dette passer ikke en Honda, heller, for de som tror dét)

 

636329_6_full.jpg

 

Stor vinge, rare speil, RS-fanger, catkiller, ugly front, etc, etc..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neeeeei, ikke japse-kommentar..

 

For meg er ikke new-school japansk bil så mye annerledes enn new-school tysk bil, ta G3. Full av plastic fantastic over alt.

 

 

Dette er en ordentlig japaner:

 

http://memimage.cardomain.net/member_images/5/web/401000-401999/401108_34_full.jpg

 

Ikke så mye annerledes enn en G2.

 

 

Ikke meningen å poste dritt om G2, elller skrive bra om japanske biler, men som jeg skrev over, ingen bil fortjener ape-lagde bodykits. Keep it clean :)

 

 

Hehe nei da Erik ;) Men mente bare at en hvis styling er ment for japser, og en hvis styling er ment for tyskere.. ikke vont ment hehe :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Laaars: Den der var jo litt tøff da. :P

 

:puke

 

Alu-gitter er fy-fy, uansett bil. Den grillen der var helt forferdelig..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns begge var fete, men ikke grillene.. og vingen på den hvite..

Men, så er jeg veldig åpen på å teste forskjellig styling osv.. Gidder ikke følge den 90-look flokken og gjøre som alle andre har gjort..

 

Såg det ble nevnt alu-gitter er fy-fy, så vil jeg bare nevne at jeg har hull i panser med alu-gitter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er jo ganske "stylet" da, men det er gjort diskret med sveis og metall, ikke ferdig kjøpt plastikk. Det er i tillegg gjort på en slik måte at bare kjennere ser hva som er gjort.

 

Man aner vanligvis at det er noe, men vanskelig å sette fingeren på akkurat hva det er. Fordelen med slike modifikasjoner er at bilen får stå i fred på gata...

 

Jepp.

Slik som denne, likte jeg veldig godt:

 

114_1497.jpg

 

 

Det spesielle her er at den har blant annet parklys i fangeren, noe som etter min mening ser helrått ut. Det koster ikke skjorta, men gjør mye. I tillegg, monovisker, clean look dør, diverse krom men ikke for mye, etc.

 

I motsetning til denne:

 

636329_6_full.jpg

 

Fæle speil, RS, stygg grill, rar bonnet vent, dårlig catciller, stygg vinge, streamer, etc. Dette syns jeg ikke er noe pent, på noen bil.

 

Stikkord er cleant og OEM. Som for eksempel den blå Golfen, tror fargen er OEM, endel krom slik den kunne ha, 16V leppe, gjennomført med kombinasjonen sort/blå/krom, ingen speil, osv. Utrolig pen bil, som også skiller seg ut litt ved hjelp av blinklysene. For en kjenner og en elsker, vil for eksempel bare blinklysene gjøre en stoor forskjell. Det er dessuten langt bedre å bruke OEM deler, eller cleane deler på Golf, ettersom det er såpass mye styling til den. OEM styling fungerer som bare det (Rallye, G60, 8V, 16V), og du trenger ikke å hive på litt plastikk her og litt plastikk der. Dersom du i tillegg tør å prøve deg på litt custom styling, innen fornuftens grenser (igjen, blinklysene), har du en vinner.

 

As simple as that :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår