Gå til innhold

Opprydding på Vaerste = Masse deler til salgs.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Støtfangere med kromlist f/b (grå) 200,- for begge

- Hvite og sorte blinklys Golf 1/2 kr. 200,- pr sett

 

 

er det muligheter for bilder av disse tingene?

 

Nå må dere gi dere med det bilde styret... Vet du ikke hvordan en støtfanger til Golf 1 ser ut, så har du et problem om du skal kjøpe deg en slik. Det er UMULIG av bildene å se tilstanden på slike deler og få 100% valuta for det.

 

Når det gjelder blinklysene så er de NYE og ser ut slik som på din bil bare i en annen farge...

 

Dette er helt elementere deler og å be om bilder for alt om man kun skal kjøpe en tannpirker er for dumt...

 

Vi snakker om støtfangere til 100 kroner stykket...

 

Beklager utblåsningen, men bruk hue litt da... :hvaskjera

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

excuse moi!!! skal kjøpe fangere å lykter av deg jeg, men tenkte at hvis dem så like shabby ut som dem jeg har så var det lite aktuelt. er ikke alltid at"dem ser pene ut" holder vet du. er ute etter mest mulig støkne deler å da vill jeg vite hva jeg kjøper!!! så det så!

07 touran exclusive

 

mk2 2.9 VR6 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

excuse moi!!! skal kjøpe fangere å lykter av deg jeg, men tenkte at hvis dem så like shabby ut som dem jeg har så var det lite aktuelt. er ikke alltid at"dem ser pene ut" holder vet du. er ute etter mest mulig støkne deler å da vill jeg vite hva jeg kjøper!!! så det så!

 

Fangerne er ikke nye, de er brukte. Dvs at de ikke er strøkne, men det kan man vel ikke regne med for 100 kr stk?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår