Gå til innhold

Opprydding på Vaerste = Masse deler til salgs.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sendte deg en mail jeg, så glemte jeg å spørre om "- 2 stk nye undergriller til Golf 2. Kr. 100,- pr.stk " hva er undergrill? er det sånn man fester under fangeren?

 

Undergrill er den grillen som sitter i frontblekket under fangeren... Hvis du har 90 fanger så ser du den ikke...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

99 % strøkent panser og framre støtfanger. Pris panser: 500,- Støtfanger: 300,-

 

Bilde av panseret:

 

Bilde_369.sized.jpg

 

Boss Gredd (eller no) 550w 12" sub i kasse og Boss CLR 60 4x150w forsterker selges samlet for kr. 1500,-

 

Bilde_370.sized.jpg

Bilde_371.sized.jpg

 

I tillegg har jeg satt ned prisen på skinninteriøret til 2500,- og 2H motoren komplett med ledningsnett kr. 3000,-

 

Lista i første post er oppdatert... :thanks

 

Bilde av skinn-interiøret:

 

Bilde_145.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...

 

Grill med 4 lykter har vi, er ikke org. GTi men går an og få det til å se ut som... kr. 300,-

 

Lister har vi, komplett sett kr. 200,-

 

Seter, GTi-lister på A-stolpen har vi ikke, mens emblemer kan skaffes nye, både fra england og Tyskland.

 

Slangene finner du helt sikkert på hugger'n...

 

Coil-overs sett skaffer jeg fra 3500,- og oppover... Ville ikke ha gått for et billigsett til banekjøring...

 

Halvbur, det billigste alternativet der er Pedersen's Racing i Sarpsborg, koster 1895,- for et byggesett...

 

G60 bredder finnes ikke til denne bilen, kun GTi-breddere og breddere fra klipper-kittet (cab 88 ->)

 

Skal du ha noe VELDIG breit, så koster et Gruppe H kit ca. 4000,- i Tyskland og ser omtrent slik ut:

 

zandvoortulli.jpg

 

Bremser ja, her avhenger det hvor stor lommebok du har og hvor store felger du skal ha... Jeg kjører på slissa Brembo Max og Mintex klosser som er et billig alternativ og skrubber bra... Ca. 1000 for skivene og 300 for klossene på mekonomen...

 

Bak kan du bruke bremser fra feks Golf GTi 2, 16v, Passat, Golf 3 etc...

 

Ellers så er jo foringer greie og bytte, alle foringene koster ca. 1200,- og der kan du kontakte Nitewlkr her på forumet, han fikser det...

 

Vi har i tillegg H/R antirollbar kit på DGS2 (kraftigere stabstag), koster ca. 5000,- for tilsvarende på Kollevold...

 

Så det er egentlig opp til deg hvor mye penger du vil legge i dette, morro er det uansett... :)

 

@polar.

Har du pussermotor og viskerarm til bakluke forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jg at vi har.. Sjekke i morgen. Hvilken farge? :hello:

Tja, hvilken farge..hmmmmmmmmm ?

Jeg sender deg en PM med navn og adr., jeg tar listene og fire-lykters grillen, og pusserarmen og pussermotoren i bakluka hvis du har!

 

Hvilket coilovers sett kan du skaffe til 3500,-?

Det billigste jeg har kommet opp med til nå er 4100,-, og det er med 40% rabatt via jobben.. Jeg har ikke så høye krav til coiloversettene, til mitt bruk kommer jeg neppe til å få bruk for det hotteste på markedet uansett. Alternativet mitt er nye dempere og nytt senkesett, men det er lite vits når jeg kan komplett justerbart for 3500 - 4000,-

 

:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvilken farge..hmmmmmmmmm ?

Jeg sender deg en PM med navn og adr., jeg tar listene og fire-lykters grillen, og pusserarmen og pussermotoren i bakluka hvis du har!

 

Hvilket coilovers sett kan du skaffe til 3500,-?

Det billigste jeg har kommet opp med til nå er 4100,-, og det er med 40% rabatt via jobben.. Jeg har ikke så høye krav til coiloversettene, til mitt bruk kommer jeg neppe til å få bruk for det hotteste på markedet uansett. Alternativet mitt er nye dempere og nytt senkesett, men det er lite vits når jeg kan komplett justerbart for 3500 - 4000,-

 

:thumb

 

Ok, til 3500,- skaffer jeg Supersport... :)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår