Svessa Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Vaska felgene, så pussa de ned med 400 smergel. Maskerte kanten og grunna med presto primer. Så lakka jeg et par lag, og så var de good to go:) Er ikke noe heksekunst egentlig. Fikk vite igår at det var feil tråd i sveise apparatet jeg hadde lånt, derfor var det ikke så samarbeidsvillig. Men gjort er gjort. Håper på å få lakka bilen i juli en gang, må bare fullføre de siste 25 dagene her i fantastiske Bardufoss:puke Lars: Synes fangern på golfen ser grei ut, men ellers gir jeg meg en lang mars i den bilen nå. Første ting jeg skal gjøre nå er å prøve å sveise et Jern kors "stjerne" som jeg skal ha i fronten isteden for stjerna som ble knukket av:deng Tro dette kan bli unikt hvis jeg får det til bra. Bilder av det prosjektet kommer neste uke. Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 blir bra prosjekt dette..sender deg pm om diverse spørsmål om pussing av felger:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 her; http://www.mercefreaken.com/forum/viewtopic.php?t=3749 Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB230CE Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 kult prosjekt,det bare må bli bra. Det e jo ei stjernebil. vente spent på nye bilda..... Siter Mercedes 230CE 87mod Fineste karoseriet laget Mazda 626 stv 2,0 I GLX(konebila mi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Da var min plikt for landet over, og nå venter jeg på penger så jeg kan få lakkert herligheten. Fikk etter mye arbeid lagd jernkorset som skal erstatte den stjålne stjerna. Regner med at ikke alle er like fornøyd med dette, men synes selv det så bra ut og at det vil se bra ut i henhold til konseptet:thumb Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 kult prosjekt,det bare må bli bra. Det e jo ei stjernebil.vente spent på nye bilda..... Hallo, MB230CE ser du har den gamle gode bilen min:hello: , savner coupen :) men jeg ser ingen lorinser felger. Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 det der ble rett og slett en Skam for mercedes :( Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. CitroX Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 det der ble rett og slett en Skam for mercedes :( :shake Helt enig! Du kan gjøre hva du vil med den bilen, men det korset vil aldri høre hjemme på en charmedes. :nono: Siter "En sjåfør er den farligste delen av en bil." "Man finner raskere parkeringsplass med en liten bil. Til gjengjeld leter man lenger etter den." "Når en mann åpner bildøren for sin kone, har han enten ny bil eller ny kone." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Ut å kjøpe stjerne, det der ble bare teit! Ellers ser det bra ut, og jeg gleder meg til flere updates, liker disse bilene :) Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 det er vel kun et fåtall som kan finne på å se positivt på korset ,jeg vil tro du mister den ganske kjapt hvis noen får lyst å knekke den av... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 det er vel kun et fåtall som kan finne på å se positivt på korset ,jeg vil tro du mister den ganske kjapt hvis noen får lyst å knekke den av... well! det sier vell mer om hvor mange idioter det fins som river ting av bilene til folk! knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jernkorset passer bra det! Nazistål er jo liksom merce det.. :) Keep up the good work! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 MalteKors fett! :) Når du pussa ned felga med 400 papir ble det ikke pusse riper når du lakkerte dem?eller fylte primern de? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jernkorset blir drit bra med tanke på konseptet på bilen.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jernkorset blir drit bra med tanke på konseptet på bilen.. PS Maltekors er navnet på et slikt kors.m'm Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg