Gå til innhold

Svessa: Mercedes 300e Prosjekt06

Ranger emnet


Svessa

Anbefalte innlegg

Vaska felgene, så pussa de ned med 400 smergel. Maskerte kanten og grunna med presto primer. Så lakka jeg et par lag, og så var de good to go:)

 

Er ikke noe heksekunst egentlig.

 

Fikk vite igår at det var feil tråd i sveise apparatet jeg hadde lånt, derfor var det ikke så samarbeidsvillig. Men gjort er gjort.

 

Håper på å få lakka bilen i juli en gang, må bare fullføre de siste 25 dagene her i fantastiske Bardufoss:puke

 

Lars: Synes fangern på golfen ser grei ut, men ellers gir jeg meg en lang mars i den bilen nå.

 

Første ting jeg skal gjøre nå er å prøve å sveise et Jern kors "stjerne" som jeg skal ha i fronten isteden for stjerna som ble knukket av:deng

Tro dette kan bli unikt hvis jeg får det til bra. Bilder av det prosjektet kommer neste uke.

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Da var min plikt for landet over, og nå venter jeg på penger så jeg kan få lakkert herligheten.

 

Fikk etter mye arbeid lagd jernkorset som skal erstatte den stjålne stjerna.

 

Regner med at ikke alle er like fornøyd med dette, men synes selv det så bra ut og at det vil se bra ut i henhold til konseptet:thumb

 

IMG_0899.jpg

IMG_0900.jpg

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult prosjekt,det bare må bli bra. Det e jo ei stjernebil.

vente spent på nye bilda.....

 

Hallo, MB230CE ser du har den gamle gode bilen min:hello: , savner coupen :)

 

men jeg ser ingen lorinser felger.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der ble rett og slett en Skam for mercedes :(

 

:shake

Helt enig!

 

Du kan gjøre hva du vil med den bilen, men det korset vil aldri høre hjemme på en charmedes. :nono:

"En sjåfør er den farligste delen av en bil."

"Man finner raskere parkeringsplass med en liten bil. Til gjengjeld leter man lenger etter den."

"Når en mann åpner bildøren for sin kone, har han enten ny bil eller ny kone."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår