acoupe Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hei! Driver å styrer med eksosanlegget, så lurte jeg på en ting. Skal bruke orginalbakpotta tenkte jeg og jeg vil ha litt lyd, men ikke for mye. Hvordan vil lyden bli om jeg dropper midtpotta og kjøre kun en lyddemper, altså bakpotta? Oppsette jeg hadde på bilen var katalysator, superprint mellompotte og universal bakpotte(japsestyle), det ga ganske grei lyd, kanskje litt for høyt! Blir lyden veldig høy uten mellompotta? den orginale bakpotta demper vel lyden ganske mye mer enn en japsepotte? Oppsettet jeg tenker litt på er 2,5" rør til bakpotta fra katalysatoren, ingen lyddempere i mellom! mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 ingen som har en smule anelse? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 eg villle hat mellompotta å skifta resten.. Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 kjøp supersprint grenrør! :D tror det gir deg litt bedre lyd. synes det er deilig med lite lyd jeg :D. Du kan jo eventuelt bare oppgradere resten av eksosen til big bore, med tykkere diameter. vil ikke det lage bedre lyd også? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 nå skal jeg ha turbo etter hvert da, så grenrør ser jeg ingen grunn til å ha! Men får jeg voldsom lyd når jeg fjerner mellompotta? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 nå skal jeg ha turbo etter hvert da, så grenrør ser jeg ingen grunn til å ha!Men får jeg voldsom lyd når jeg fjerner mellompotta? Med turbo så blir det vel rimelig lite lyd fra eksosen uansett vel?? Ville kjøpt et komplett eksos annlegg om det var meg. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Med turbo så blir det vel rimelig lite lyd fra eksosen uansett vel?? Ville kjøpt et komplett eksos annlegg om det var meg. ja det ville jo vært det beste. Men spm er ikke hva jeg burde eller ei, det er om det blir voldsom lyd med kun en lyddemper, mulig jeg bare prøver å ser! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 mulig jeg bare prøver å ser! høres jo ut som en god ide :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 høres jo ut som en god ide :) jepp tror det ;) Er jo litt tøft å ha orginal bakpotte og samtidig ha litt grom lyd. Men er viktig at jeg ikke får for høy lyd for det vil jeg ikke ha! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 du får jo mange potter som ser ganske like ut som originalen da, som for eksempel millteks design og sikkert et par andre. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0_G60 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg fjernet alt bortsett fra kat og bakerste originalpotte på en BMW 1.8 Z3 til en kompis, og det ble egentlig for lite lyd. Bakerste eksospotte demper ganske mye vil jeg tro. Siter Nissan 200SX -97' Corrado G60-93'(Evighets Prosjekt) Transporter2.4D-94',verkstedvogn/bruksbil;BMW 325i-91'(X);CorradoG60-90',(X);BMW318is-91',(X);Transit(X);Golf(X);Pajero(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Blei ganske grom lyd med orginalanlegg og hull i mellompotta.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 da skal jeg prøve å kjøre kun med bakpotta til lyddemping, bare få tak i noen rør så jeg får laget en overgang! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg