bundyg60 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Du bør nok satse på noe overladet om du skal holde følge med gamlegolfen din ;) hehe ja tenker det :) men men får jeg 250 hk eller noe i den duren så holder det for meg men men blir gøy og se når din er klar igjen :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 20v og gassere :driving det er det jeg snuser litt på ja :) får se hva jeg får tak i :assman Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hehe ja tenker det :) men men får jeg 250 hk eller noe i den duren så holder det for meg men men blir gøy og se når din er klar igjen :) Ferdig lakket nå men mye gjenstår før den er på veien gitt.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ferdig lakket nå men mye gjenstår før den er på veien gitt.... den blir sikkert bra :)lykke til videre med den og ikke selg den til en unge som jeg gjore :deng angrer den dag i dag på det.. Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 audi s3 motor 20v turbo... eller vr6... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 VR6 helt klart, hvis du skal være spesiell, gjerne med synkro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg