aremme Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 PSPM-innboksen din var full, så jeg postet det her istedenfor. okay takker for hjelpen så langt:) kan sikkert sende deg på mail, bilder:) så blir en litt mer sikker på hva som er til ka:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 og folkens skal ta mye bilder når eg begynder på motor prosjektet, kan bli litt artig det:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 og folkens skal ta mye bilder når eg begynder på motor prosjektet,kan bli litt artig det:) Bilder liker vi :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Bilder liker vi :D ja er viktig det med bilder:D så skal no ta noe bilder, siden eg gløymte kamera når eg skifta foringer på bærebrua:) skal no klippe litt ledningsnett i kveld og da skal eg slenge ut noen bilder av før og etter:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Da er klipping av lendningsnettet ferdig:) var jammen litt som forsvant der ja:) legger ut noen bilder: her begynder eg med å fjerne kontakta. her er kontakta vekk. her er kontakta av kansje eg kan få brukt den til noe:) her er rett før eg begynder å klippe. Og her kommer alle bildene av lendninger som forsvinner av ledningsnettet:) og her er eg ferdig, holder på og teiper sammen litt ledninger:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 nicenice! ;D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 nicenice! ;D takker:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hallo igjen da er eg ferdig med å klippe vekk unødvendige ledninger:) men nå lurer eg på ka som skal kor? om du har tida å hjelpe meg litt til da? kan no bare skrive bak der eg har skrevet :) kan nå skrive opp farge på ledningene: Tykk hvit går over til 2 ledninger. ser ut til å gå til coil: tykk Blå: tykk Grønn: tynn Grønn/svart: tynn grønn: tynn gul/rød: tynn orange: tynn blå/rød: tynn rød: tynn gul/svart så er det to tynne hvite en fra montronic hjerne: og andre tynne hvite går til kontakt til ledningsnettet rundt motor: samme er det med dei tynne rosa, en til montronic hjerne: og andre tynne rosa går til kontakt til ledningsnettet rundt motor: håper du har tida å hjelpe meg litt her:) resten skal eg nokk få til takker for hjelpa:respect tykk Blå: tror det er coil+. Denne koples på tenning tykk Grønn: Tror det er strøm til motronic hjerne og syreenhet i motorrommet. Skal til motronicreleet tynn Grønn/svart: Tror også dette er strøm fra motrornicreleet. Tror den er koplet sammen med den samme ledningen over tynn grønn: tynn gul/rød: tomgangsreguleringsstyreenheten boks nr 0280...016? tynn orange: tomgangsreguleringsstyreenheten? tynn blå/rød: tomgangsreguleringsstyreenheten? tynn rød: tomgangsreguleringsstyreenheten? tynn gul/svart. Dette er jordingsimpulset fra motronichjernen. skal starte bensinpumpedelen i motronicreleet. men du har vel mer ledningsnett? Få se bilder av det også da:> Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 tykk Blå: tror det er coil+. Denne koples på tenningtykk Grønn: Tror det er strøm til motronic hjerne og syreenhet i motorrommet. Skal til motronicreleet tynn Grønn/svart: Tror også dette er strøm fra motrornicreleet. Tror den er koplet sammen med den samme ledningen over tynn grønn: tynn gul/rød: tomgangsreguleringsstyreenheten boks nr 0280...016? tynn orange: tomgangsreguleringsstyreenheten? tynn blå/rød: tomgangsreguleringsstyreenheten? tynn rød: tomgangsreguleringsstyreenheten? tynn gul/svart. Dette er jordingsimpulset fra motronichjernen. skal starte bensinpumpedelen i motronicreleet. men du har vel mer ledningsnett? Få se bilder av det også da:> har sendt deg en pm med resten av ledningsnettet:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 slenger ut et bilde av hjerna som skal i bilen oxo her eg:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 styreenhet med chip tydeligvis :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 styreenhet med chip tydeligvis :p tydlegvis ja hehe Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 blir bra dette, bendre besin forbuko g mer effekt.. bare godknall det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 blir bra dette, bendre besin forbuko g mer effekt.. bare godknall det ;) Ja skal bli god knall dette:) har sparkla liste hulla med glassfibersparkel i dag:D: har pussa det ned oxo men skal pusse litt på det i morgen oxo så tar noen bilder da og legger ut:): Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 eg sveisa mine liste hull.. litt tryggare synst eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg