Gå til innhold

81 240 Tic

Ranger emnet


aremme

Anbefalte innlegg

hermer du? ;) du trenger da et 12,5mm bor og en m14 med 1,05 gjengestigning til oil feed og en 20mm fres til return. returrøret på masseres noe for at dette skal gå! får du tak i en FT bunndel så heller gå for den. jeg brukte F blokk for at jeg fikk tak i ei fort og greit nesten gratis.

 

hehe ja kansje det tenkte ikkje på boring og slikt:D

 

men takker for tips:D

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir bra dette;) men motoren kunne trengt seg en kraftvask *el lakkering* :doh

 

 

ikke at jeg har så mye å si.. ser ut som motoren min har stått i bilen i en årrekke i en støvete garasje... hehe :well:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plana. plana = bein. ingen overhaling? hva er det for no tull...

hehe ja skifta tetninger ++++ veit ikkje ka han ikkje skifta når han holdt på,

tetningane var heil knall harde, så er skifta alt det + ny kam er ikkje sikker på kas kam det er, men er en trim kam fra kg-trim

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår