aremme Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Tja, det går med en person også men litt kronglete, man bør være to på slike jobber, kassa er tung og ustyrlig, men med to så går det kjempe fint.man trenger ikke ta ut motoren for det der, bare unødvendig skruing det :) ja sant det har kun 6 skruer på motorfeste å løyse å hive den rett ut:) men men ser no korleis en skal gjør det:) skal legge ut et bilde her av bukkane eg bruker, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 her har eg da fått bilen på bukk, holder på og skal ha på m46 kassa men er ikkje så enkelt dette nei:( Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Groven55 Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 du fekk ikkje i kassa igjen nei ?? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 du fekk ikkje i kassa igjen nei ?? =) hehe nei gjorde ikkje det:( men skal no få den inn på fredag tenkjer eg:) har ikkje tida i veke dagane heller:( Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 hehe blir noen mods til bilen kommer på veien igjen ja..... må skifte noen bremserør, som eg har tatt livet av:( men men.... får håpe på at bilen blir ferdig denne helga:) blir en del modding her og der:) står no tørt og godt no på en låve:) skall huske å ta med kamera i morgen:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Håper hel lakkering står på lista di og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Håper hel lakkering står på lista di og! om du har lest lenger framme i tråden her så står det om det! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 ja er ikkje ferdig med å sparkle enda...takker for tipset tror det aller beste er og bare sveise de igjenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 tror det aller beste er og bare sveise de igjenn blir ikkje gjort på denne bilen i vertfall ikkje enda, begynder å bli dritt leid alt som har med bil å gjere, men er en del til som skal gjørest:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 i kveld kom endelig gearkassa i bilen oxo, var begynt å bli passelig leide av alt styret med motor prosjektet, offfffffffffffffffff, skal bli godt å bli ferdig, skal eg vertfall ha meg ei pause med skruing til over nytt år:D tar eg juleferie i vertfall Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 jaja da gjenstår det snart bare å starte gåsa da:) kom en bensintrykkregulator 1:1 er spendt på om den starter:) skal få tatt noen bilder i morgen, tenker å få gjort meg ferdig da:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 er spent å se om din bil vil starte!! :fatality: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 er spent å se om din bil vil starte!! :fatality: hehe ja du er ikkje aleine!! menså skal jo BCB bruke tid på og sende ting som blir bestilt da! bestilte noen tenningsdeler på Tirsdag og det blir sendt i dag, så får no håpe eg har det på lørdag, så en får bilen til i løpet av helga.... Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 legger ut noen bilder no eg:) bilder er tatt med sony ericsson 510i, så er ikkje så altfor bra bilder måtte modde litt på mellomaksling, er fint med silotalje:D .photobucket.com/albums/h108/aremme/DSC00006.jpg[/img] oxo bensintrykkregulatoren:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Groven55 Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 bjønde nærme seg no =) får du start iløpe av helga da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg