aremme Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hermer du? ;) du trenger da et 12,5mm bor og en m14 med 1,05 gjengestigning til oil feed og en 20mm fres til return. returrøret på masseres noe for at dette skal gå! får du tak i en FT bunndel så heller gå for den. jeg brukte F blokk for at jeg fikk tak i ei fort og greit nesten gratis. hehe ja kansje det tenkte ikkje på boring og slikt:D men takker for tips:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 hehe ja kansje det tenkte ikkje på boring og slikt:D men takker for tips:D inga problem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 hehe ja gleder meg til å begynde å sette den i:D skal ta noen bilder av motoren, skal en tur inn der på mandag, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 dette blir jo bra :) lykke til videre. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 dette blir jo bra :) lykke til videre. Takker for det:D holder no på å finne ut av noen ledninger til ledningsnettet inni bilen til motor:D er ikkje bare bare det nei:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 nesten ferdig med ledningsnettet:D skal prøve å montere det i bilen i morgen Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 legger inn bilder av motoren som skal i:D prøvde å få et bilde av nummeret på toppen (531) heile motoren oxo bilde av snurra:) neste helg skal eg begynde å skifte:D da skal eg ta endel bilder:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 blir bra dette;) men motoren kunne trengt seg en kraftvask *el lakkering* :doh ikke at jeg har så mye å si.. ser ut som motoren min har stått i bilen i en årrekke i en støvete garasje... hehe :well: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gromt, men få vasket blokken, lakkert toppdeksel og fikset litt da! ;) Hvordan går det med batteriet bak da? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hehe ja trur det må takest en vask med høytrykk spyleren før den skal i:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 mye oljesvetting der ja. jeg vasker alt jeg eier og har i diesel og så avfetter det. DET FUNKER ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ja har ikkje blitt mye vask der etter topp pakninga tok kvelden, toppen er høvla eller hva det heiter så er 100% bein igjen:D så tenkte å koble til høytrykken og få den stima før eg setter den i :) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 plana. plana = bein. ingen overhaling? hva er det for no tull... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 plana. plana = bein. ingen overhaling? hva er det for no tull... hehe ja skifta tetninger ++++ veit ikkje ka han ikkje skifta når han holdt på, tetningane var heil knall harde, så er skifta alt det + ny kam er ikkje sikker på kas kam det er, men er en trim kam fra kg-trim Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 +++ betyr? jeg ville sjifta stempelringer å rådelager samtidig jeg :) er så greit å sjifte når motorn er ute av bilen :) eventuelt bytta til sterkere råder. fikk ikke med meg hvilken modell denne motorn var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg