volvoRsport Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ta å få snudd eller riv av den frontleppa di...Ser så utrolig stygt ut. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ta å få snudd eller riv av den frontleppa di...Ser så utrolig stygt ut. ;) om du leser lenger fremme i tråden så har du kansje fått med deg ka som skjer med den:rockets Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 fy faen ligna egentlig på gammle min! utenatt fronten da.. nesten likt skiltnummer og!http://i90.photobucket.com/albums/k254/242grpa/img044.jpg Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 fy faen ligna egentlig på gammle min! utenatt fronten da.. nesten likt skiltnummer og!http://i90.photobucket.com/albums/k254/242grpa/img044.jpg ja var no en fin bil du hadde i forhold:D ja fronten er jo en sak i seg sjølv.... men den skal enten vekk ellerså blir den snudd når bilen skal lakkast:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 endelig ferdig med siste finpussen på listehulla:D jammen godt å bli ferdig med dette oxo, Så fant eg ut at eg ikkje har lagt ut bilder av motoren som snart skal ut, JIPpi!!!!!!! Gode gamle gasser turboen Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Og om været virkeli holder seg kan du jo ta og senke bilen og..:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 du mangler en bolt til eksosen :doh Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Og om været virkeli holder seg kan du jo ta og senke bilen og..:cool: bilen er senka:D står liksom på en platting som haller, og bilen står på skrått der:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 du mangler en bolt til eksosen :doh hehe veit men gidder ikkje å begynde med den nå, skal snart hive ut motoren så:D 2 bolter der som har skrudd seg ut:( den under først, oxo når eg satt i den, jau da kom den som er vekke no, hehe bilen har noen rare tedenser:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Da har eg flytta batteriet bak, og fått rydda opp i litt ledningskaos:D før eg begynte: her har eg så vidt begynt på djevelskapen og her er eg ferdig:D såg så mykje finare ut med en gang:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 m hive opp noen bilder av batteriet lagt i trunken :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hehe måtte opp å knipse et:D hadde jo gløymt det veit du, hehe har lagt masse greier rundt batteriet så det ikkje flytter på seg:) over teppet:D og under teppet:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hahaha.. Nice! Hva med å sveise seg en batterikasse, eller handle en på biltema? Som ett tips.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hahaha.. Nice! Hva med å sveise seg en batterikasse, eller handle en på biltema? Som ett tips.. :) takker:D baterikasse kommer, skal lage meg noe, men må kjøpe meg mig aparat først:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 du, jeg håper SERIØST at du tuller!!!! DU kan ikke kjøre med batteriet sånn!!!!!!!! Tenk om du må bråbremse, så hoppet batteriet på hodet og vips!! Der har du sveiseapparatet du sier du trenger, bare at dette apparatet sveiser alle ledningene i bilen din!!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg