Gå til innhold

Nyinnkjøpt VW Passat 1,9TDi Syncro

Ranger emnet


KaffeKarsK

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Takker alle sammen ;)

 

Er nok en 110hk tdi :) Felgene var litt forsinket så nye 18" RS4 felger kommer til uka! Skal bestille diverse småting til den nå. Er svært fornøyd med bilen, men det er et prosjekt som jeg starter på ganske snart..

 

Melder meg inn i VW-Audi Club ganske snart også ;)

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har nok ikke fått byttet ut sideblinkelyktene, men jeg kan betrygge deg over at de er bestilt :P Var litt fram og tilbake ettersom de klarte å sende meg blinkers til gamle karrosen :( Men nå er de på vei, og sitter på bilen min på mandag :P Ble litt utgifter når jeg nettopp hentet den.. bla.a nytt lån :P Og omreg på 6050 ;( Men nå har jeg fått nye felger :) 18" PW felger ;) Har også bestilt cromelister som jeg skal feste rundt vinduene. Så sparer jeg opp et par måneder og i løpet av september-november er det satt på nye front- og baklykter. Spesialbygd grill vil også være på plass i den tiden (Helcromet med emblem, elsker VW emblemet :). Så er det bare litt småplusk, bla.a tåkelys og helst luftsenkeset, eller justerbart rustfritt.. så får jeg se hva som gjøres utover dette :) Cromespeil vil også være på før jul!

 

Så før Juletider skal bilen ha begynt å ta skikkelig form ;)

 

DSC00152.jpg

 

Der er iallefall et bilde tatt av telefonen.. nyfelgene er på.. Skitten bil og dårlig bilde, men bedre enn ingenting :P

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår