Jonaldo Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har ei dame på besøk her som lurer på om jeg kan se på speedometeret på bilen hennes. En liten Toyota Starlet eller no'..... Hverken speedometer eller turteller funker. Noen tips om hvor jeg bør begynne? Må imponere damene ;) Har desverre aldri vært borti dette problemet før. Nå bruker jeg kun GPS'en på spilleren som speedometer, men hun har knapt nok kassettspiller i bilen sin:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerUlv Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jonaldo skrev: Har ei dame på besøk her som lurer på om jeg kan se på speedometeret på bilen hennes. En liten Toyota Starlet eller no'.....Hverken speedometer eller turteller funker. Noen tips om hvor jeg bør begynne? Må imponere damene ;) Har desverre aldri vært borti dette problemet før. Nå bruker jeg kun GPS'en på spilleren som speedometer, men hun har knapt nok kassettspiller i bilen sin:hvaskjera He he tatt vann over hodet nå..Speedometer wire går inn på oversiden av girkassa, åpne panser å du ser den nok på girkassa, går kunn en wire inn på den, ikke så lett å sjekke den uten å ta den av i speedometeret å og vri på den.. 99% at det er brudd eller wire'n fliser seg å ikke går ordentlig.. Turtelleren får signalet fra dynamoen, en tynn leding som går inn på d+ kontakten ofte brudd her.. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Thanx! Går ut og kikker litt på "småbilen" jeg da..... Vann over hodet er vel å ta litt hardt i, men opp til litt under knærne kanskje:) Dama klarer jo knapt å fylle spylervæske, så føler meg litt proff her..... He,he! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 BTW: Jeg har problemer med temp + tankmåler på min 94 Audi 80 2.0. De ligger på normalen, men faller plutselig mot bunn. Aldri helt ned mot null, men har jeg feks 3/4 tank kan den plutselig falle til 1/4. Samme med tempen. Faller plutselig fra +/- 90 grader til rundt 50 grader. Hvor begynner jeg for å fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Acme200 skrev: Speedometer wire går inn på oversiden av girkassa.Mvh Kan dette ha noe sammenheng med at automatkassa virker veeeeldig sliten? Regner med at det må etterfylles litt olje, men kassa virker ikke godgrinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har på følelsen av at jeg fant jeg feilen:) Forresten ikke rart at turtelleren ikke virket. Det er ingen turteller på bilen! Her er den ene biten av wire som gikk inn på kassa. Røket tvers av gitt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe, jeg tror du har fått vann-nivået ned til føttene igjen :smilbmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Var ikke tripteller hu mente da, ikke turteller? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 He,he.... Føler at jeg imponerte litt her :) (Med god hjelp fra Acme200) Hun sa turteller, men skjønner godt at trippeltelleren ikke funket. Er ikke våt på føttene engang nå:cool: Problemet nå er å få tak i en wire, men det får bli hennes problem. Hadde det vært min bil hadde jeg droppet å koste på den 100-lappen det koster å fikse dette....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg