Eskil Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hei, lurte på om noen vet av en side med et trimsett, til en Corolla 86 modell. På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 hvordan trimsett??? Har en del stasj på denne siden hvertfall. http://www.Fensport.com Også har de noe på http://www.kollevold.no men det er ikke veldig mye. Men de har bl.a kvassere kammer, det kan jo være en start... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskil Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hmm, nei altså. det spiller egentlig ingen rolle, jeg må bare ha ett eller annet som får den gamle kjærringkjørte bilen en smule raskere, fant ikke no Corrolla 86, på fensport.com jeg.. :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ah.. du har ikke noen GT, men sikkert en vanlig 1.3 eller 1.6 liter. Lukk opp panseret og se hva motorn din heter så poster du det her (2E eller 4A?). Lettere å komme med forslag da. Jeg vil tippe at folk vil enten foreslå at du kjøper deg konfilter eller at du bytter ut 1.6 literen (om du har 1.6 liter) med en GT.. Samme motorblokk, så girkassen passer direkte, men annen topp og masse mer hester. Bakdelen er at du må knote i dagesvis med et nytt ledningsnett. Bytt bil om du vil ha en kjapp og enkel løsning :) Hva med lystgass? Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg så ikke at det bare sto Corolla 86 jeg.... hehe Da er det ikke så rart du ikke fant noe... hva med turbo. alltid moro så lenge det varer.... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hiver meg på jeg: Ingen som vet om noen som selger effektanlegg til disse bilene? (86 DX 1.3) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 De har ingen til GTi utgaven... Så jeg tviler på at de har til dx... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hiver meg på jeg: Ingen som vet om noen som selger effektanlegg til disse bilene? (86 DX 1.3) Svendsen eksos kan sikkert hjelpe deg til å klatte i hop noe. Koster sikkert litt, så det lille ekstra du tyner ut av 1.3-literen kan neppe rettferdiggjøre kostnadene, men det blir din sak :) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janarne Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 svendsen eksos kan anbefales ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae92gti Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jeg vil anbefale deg å sette på en weber forgasser 32/36. hadde selv en slik en gang det økte effekten betraktelig, da den orginale vakumgasseren er noe dritt. eller du kan sette inn en hvassere kam. kent cams lager til disse.(så fremt du har en 2E motor) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 jeg vil anbefale deg å sette på en weber forgasser 32/36. hadde selv en slik en gang det økte effekten betraktelig, da den orginale vakumgasseren er noe dritt. eller du kan sette inn en hvassere kam. kent cams lager til disse.(så fremt du har en 2E motor) :) :) Du hadde samme bilen eller? Og vet du hvor jeg kan få tak i en sånn forgasser? Har 2E motor =) takk for tips forresten! :) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 På skroten i gamle sierraer.. de gamleste modellene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 kjøp gti motor med 125 hk orginalt. enten det eller lagg litt mere kr i det å kjøp en levin motor. der er det 165hk men vist du fjærner ac pumpe servo pumpe å setter på grenrør så har du 180-90 hk å der er det 4 spjeld som gir en knall go lys som høres.. har en 4age hjerne liggende om du trenger. det er fra 16v gti med 125 hk har noe annet gti liggende å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaCrew Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hei.. lurer bare på hva slags gt ting du har liggende jg;)?? hehe:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg