Finnovefinseth Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Har cremeinteriør i passaten også har jeg vært slurven og satt meg inn med arbeidsklær:S Noen som har noe gode tips om hvordan rense alacantaraen? Takker for svar Siter Audi A4 1.9 TDI Avant S Line 2003 Husaberg FS 650e 2003 KTM SX 500 2006 2 stroke Mine Cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Håper du er snekker eller elektrikker og ikke mekaniker eller anleggsmaskinfører :p Kan hende det fungerer med sånn spray du spruter på for så å støvsuge setet etterpå? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Må få tak i egne skinnrens til skinnseter.. Skinnseter i biler skal behandles hvert eneste år.. Først rens, deretter "fuktighetskrem" Det er jo tross alt hud.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnovefinseth Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hehe Faktisk så er jeg snekker Har kjøpt sånn rengjøring på biltema og skal teste ut Men det er ikke noe jeg trenger å ta ekstra hensyn til siden det er alacantara? Setene er delskinn forresten Siter Audi A4 1.9 TDI Avant S Line 2003 Husaberg FS 650e 2003 KTM SX 500 2006 2 stroke Mine Cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hvis Biltema produktet er beregnet for bruk på Alcantara skal det ikke være noe problem. Men slik jeg tror, så må det være et helt annet produkt for Alcantarskinn enn for vanlig skinn. Sjekk derfor produktet nøye FØR bruk. Er jo fryktelig dumt å ødelegge finishen på Alcantaraen.. PS: Det er en kjempebillig invistering å kjøpe et "mekanikertrekk" til setene i bilen.. Det sparer seter for det aller meste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg