e1keland Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Helt enig wildkin, svært få som har noe så flott som det der innen 4ere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Helt enig wildkin, svært få som har noe så flott som det der innen 4ere.. Takk takk. Men det skal sies at det finnes mange utrolige pene golfer på norske veier nå, men med forskjellige temaer og stiler. Så det er vanskelig og si at en er penest, synes personlig Golf IV er noe av det fineste karroseriet som er på veiene til dags :) Stå på og kjør din egen stil så blir man mest fornøyd.. Jeg personlig synes jeg er ferdig med min bil og det er ikke noe mere jeg vil forandre på, så derfor blir bilen sannsynligvis solgt nå til formål mot et nytt prosjekt =) Ser frem til og se BOLFEN til audiV6 og gutta ferdig, det kommer til og bli landets feteste golfs synes da jeg personlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kan jo fort bli litt VEL voldsomt det som skjer her i lofoten nå om dagene da.. Er jo nesten ikke spor etter golf, og pimp my ride er noe av det værste.. (syns kanskje den er litt vel pimp) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kan jo fort bli litt VEL voldsomt det som skjer her i lofoten nå om dagene da.. Er jo nesten ikke spor etter golf, og pimp my ride er noe av det værste.. (syns kanskje den er litt vel pimp) er det din du tenker på? haha AMA: så bilen din på ACR...meget pent, meget pent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Morten: Haha! ja, selvfølgelig ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hva blir neste projekt da??? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 er det din du tenker på? haha AMA: så bilen din på ACR...meget pent, meget pent :) Takk takk, ikke så værst din heller ;) Grattis med 1. plass europeisk klasse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Der, da må jeg bare meddele alle her på forumet om at Golfen min er SOLGT! Ny eier hentet bilen kl 19.00 i går ettermiddag og kjørte av gårde med et bredt glis.. Takker alle for et godt samarbeid og masse god hjelp her på forumet. Men kommer vell tilbake med en ny 4`er om ikke så alt for lenge.. Når savnet og necvene begynner og klø ;) Men i en tid fremmover nå kommer jeg til og kjøre rundt i en 04 Ford Lihtning.. Som jeg forøvrig er kjempe fornøyd med, sinnsyk kjøremaskin.. :) Takk og farvell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e1keland Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Damn, fikk du mye? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 takk for nå:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Damn, fikk du mye? Prisen holdes tilbake med hensyn til nye eier.. Men kan si at jeg fikk det jeg forlangte og er svært fornøyd. Nye eier kjører fortsatt rundt med et BREDT glis i annsiktet, og holder forresten til rundt Grong. Får meldinger og telefoner hele tiden, bare positivt :):) Artig som selger når kjøperen er 110% fornøyd og mere enn det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Imponerende; http://www.dagbladet.no/dinside/2006/07/03/470525.html :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Var sinnsykt masse kommentarer på dagbladet, mest forståsegpåere :iconsm "Likte ikke fargen, heller perlemor" knock "Trenger man scoop til en borret 1.8 da?" knock knock Blir lei av de som tror de kunne gjort det bedre selv :iconsm En sinnsykt fin og rå bil :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg