rullest0l Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hva kan jeg gjøre med min 306 om den skal trimmes på et billig vis? Har allerede luftfilter, må kjøpe anlegg (si ifra om du har ett som selges til 306), og en litta chip som ikke hjelper noe! hehe! Hva kan jeg gjøre for å få bedre ytelse/effektøkning? kan jeg endre noe i motoren eller må jeg kjøpe ny motor osv? Noen som anbefaler noe? Takk for svar! Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hk er dyrt, så du får ikke noe billig. turbo-konvertering = blir fort 10-15 lakser kvass kam = +\- 2 lakser nye råder og stempler = blir fort 10 lakser det og så jeg vil anbefale deg å bare gi opp det prosjektet, og heller finne deg en turbobil hvis du ikke dyrker penger utenfor huset Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 fres topp og svinghjul, gjør så at oljen og vannet renner lettere. puss ventilene, njaa... dette er vel det billigste, men ikke så enormt mye effekt ut av det. kvassere kam kunne vært noe og vurdert også, og i og med at du skal ha det så billig så mulig så er vel ikke turbo konvertering på lista de :o Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerman Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 kjøp en 205 gti. trur det blir billigst Siter http://www.tristania.com har du diesel bil? sjekk ut: http://www.chiptuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Om du ikke har kompetanse til å foreta et motorbytte selv så er det beste å kjøpe en annen bil. Det blir nok det billigste uansett hvordan du vrir og vender på det! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg