Arteca Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 HI! Jeg skal importere en Nissan Pathfinder `2000 som varebil. Hva må jeg forandre for å få han godkjennt? Er det noen som kan hjelpe meg med saken? Takk Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Du får ikke Pathfinder som 2000 mod. tror den kom i 2005 Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 bruk søkefunksjonen...det er en infotråd om import her inne som gir deg de svarene du trenger Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arteca Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 HI Spoky! Pathfinderen er kommet til Norge i 2005 men blir produsert siden 94 tror jeg. I Tyskland er han tilgjengelig siden 98. Jeg har prøvt søkefunksjonen men finner ikke noen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hmm. okei. er den godkjent i tyskland skal det ikke være noe problem å få den på skilt i norge. det er trossalt i tyskland godkjennings organene osv ligger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arteca Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Det er kanskje en misferståelse. Spørsmålet mitt er om du kan registrere han som varebil. Eller er det nok hvis det står 2 sitteplasser i papierene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 er vel nok med å vise at det er 2 seter og at det er nok volum baki. er jammen ikke sikker på resten desverre ;) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 du må ha skillevegg, statskassa må også felles opp, mener å huske at 2000 mod pathfinder ikke var stor nok, kun nye typen, men litt måling så ser du det Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg