Rikky Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Vet ikke om denne har vært postet før, men... http://pepe.me.uk/gtir/Driftday/drift.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Hehe viste ikke at det var normalt å gå ut av bilen og ligge etter den på slep? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 :dude: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 tøff film.... :) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Stålkontroll!! :) Hvilken bil er den gull farget cab`n? RX7 gen xx? Den var ganske pen :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 skulle hatt litt sånt på rudskogen også :) Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Hehe. Den så jeg får en uke siden ca. Bra film. En av de beste drifte filmene jeg har sett ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by Ola Stålkontroll!! :) Hvilken bil er den gull farget cab`n? RX7 gen xx? Den var ganske pen :) Nissan Silvia(200SX). Skal ikke si det er Nissan som har kappet av taket da:rolleyes: Ser du godt etter er det en 200SX pickup der og:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 "alle de suppehuene som sitter borti svingen der må komme seg BAK volden hvis ikke blir det ikke no kjøring!!!! " *minner fra gatebil* Her (på filmen) setter de ihvertfall sikkerheten i førsterekke :D :D :D Fett show! Bare så synd det bare er japser som kan drifte sånn (folkene, ikke bilene.. ) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by Silverboy "alle de suppehuene som sitter borti svingen der må komme seg BAK volden hvis ikke blir det ikke no kjøring!!!! " *minner fra gatebil* Her (på filmen) setter de ihvertfall sikkerheten i førsterekke :D :D :D Fett show! Bare så synd det bare er japser som kan drifte sånn (folkene, ikke bilene.. ) Gi meg en RWD bil, og en stabel med dekk, så skal jeg holde show jeg :D :D Med litt trening dog.. :rolleyes: Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 aha, så det er grønne oppvaskhansker man må ha for å kunne gjøre dem stunts :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by Ola Gi meg en RWD bil, og en stabel med dekk, så skal jeg holde show jeg :D :D Med litt trening dog.. :rolleyes: jepp, er vel det som er problemet, dekka.. det jeg egentlig mente var at det blusses så voldsomt opp om hvor fete japsebilene er i forhold til europeere osv, "se bare hvor fete de er å drifte med"... men ingen steder har det vel vært mindre sladding enn på japsetreffet... og gi en av de japsene en bmw, og vips, jammenmeg er det ikke feeeet drifting der også :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Silverboy men ingen steder har det vel vært mindre sladding enn på japsetreffet... Dette har med selve gjennomføringen av treffet. Vi hadde måttet avlyse og stenge ASAP hvis det hadde blitt jallakjøring pga konsesjon. Svartflagget selv et par tre stykker som begynte å kjøre med sladd. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Helt rått spør du meg !!! Hvorfor er det aldri noen slike arrangemanger i norge ??? Finnes det slike kjørere rundt om i norge som har like bra presisjon og erfaring ?? Neppe spør du meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by eirikoo Dette har med selve gjennomføringen av treffet. Vi hadde måttet avlyse og stenge ASAP hvis det hadde blitt jallakjøring pga konsesjon. Svartflagget selv et par tre stykker som begynte å kjøre med sladd. i fjor var det jo "førstemann rundt banen uansett hvor" type kjøring, gikk jo over stokk og stein... men det gikk svæææært lite breit da også... hvor mange japser er med i breisladden på rudskogen?? :rolleyes: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg