hfracing Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 hmm.. ute etter billig utgangspunkt og bygge på?? hehe Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Originally posted by hfracing hmm.. ute etter billig utgangspunkt og bygge på?? hehe Trenger en billig topp ja... Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Originally posted by Ole Morten Har du den gamle motoren enda? jepp...blir nok en fin støvsamler i garasjen... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Juni 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Originally posted by tomgr jepp...blir nok en fin støvsamler i garasjen... ;) Lukter jeg turbo-prosjekt? :) Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by Ole Morten Lukter jeg turbo-prosjekt? :) hehe...et turbo-prosjekt hadde helt sikkert vært sinnssykt gøy! :) men jeg har dessverre verken tid,penger,energi eller kunnskaper til det... :( har forresten ikke bestem meg helt for om jeg skal beholde golf'en eller om jeg kjøper en annen bil... savner celica'en min litt... ;) time will show... ;) ingen her fra Kongsberg,som har sett gammel-celica'en min,vel?? 87-mod.,UR-registrert,rød,stor frontspoiler.... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg