eMTea Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Tenker da en front som gir litt mere luft til FMIC enn den originale, og jeg syntes RS front er oppbrukt, da for heller den originale stå! Men har tittet litt på en som heter RSX3, noen som har sett den live å kan si noe om den? Den ligner litt på vanlig RS fanger, men RSX3'en går utover i bunnen, som gjør den mye tøffere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Tenker da en front som gir litt mere luft til FMIC enn den originale, og jeg syntes RS front er oppbrukt, da for heller den originale stå! Men har tittet litt på en som heter RSX3, noen som har sett den live å kan si noe om den? Den ligner litt på vanlig RS fanger, men RSX3'en går utover i bunnen, som gjør den mye tøffere.. Hva med å bruke den orginale, men at du kapper ut midten på den slik at du får plass til FMIC? Et eksempel er hvordan det er blitt gjort på flere A4..(har bilde hvis du vil se?) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 vil gjerne se bilde jeg, men kan vel ikke legge det ut her? samme tråden ligger på VACN under styling : Corradoen min trenger mere luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 vil gjerne se bilde jeg, men kan vel ikke legge det ut her? samme tråden ligger på VACN under styling : Corradoen min trenger mere luft. Sjekk VACN tråden din du;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Så den, men tror jeg kommer til å slite litt med den stål-bjelken inni fangern da? Tror jeg gjør som andre fåreslo inni der, kjøpe en Rallye intercooler å bruke den bar originalfronten, kanskje med noen luftehull bak skiltet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Syns den Venus fra Seidel er litt tøff jeg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 med mindre du har en rød, gul, sølv eller annen prangende farge corrado, burde du ikke style den i det hele tatt i mine øyne. Svart går kanskje. Hvis du vil ha en stor FMIC, er RS4 fangeren (til lumma tror jeg) et godt valg. Slenger ved et bilde. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Den er grønn metallic, og jeg har ikke lyst til å style den, så kommer nok til å kjøpe golf rallye, eller golf g60 intercooler, siden den passer rett inn foran radiatoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 RS fanger med golf 3 lyktemodd!! overnice! var bilde av en hvit her som hadde det!!! skal ha det på min!! håper det blir bra! :D Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg kommer ikke til å sette på noen RS fanger, da for den originale heller stå på, mye finere med den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 med mindre du har en rød, gul, sølv eller annen prangende farge corrado, burde du ikke style den i det hele tatt i mine øyne. Svart går kanskje. Hvis du vil ha en stor FMIC, er RS4 fangeren (til lumma tror jeg) et godt valg. Slenger ved et bilde. Det bildet er ikke en lumma front, men du har rett i at lumma fronten passer til FMIC. Her er lumma fronten: RS-F1 heter den http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_61_199_367_368&products_id=405 Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 sorry, da mente jeg den sølvgrå. i min mening er corrado penere med de originale blink- og tåkelysene. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 sorry, da mente jeg den sølvgrå. i min mening er corrado penere med de originale blink- og tåkelysene. Sant det, om man først skal ha de da;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg