Riff Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Som alle vet er jo 940 turbo grenrøret bedre enn det originale på en 740(b230et). Men det jeg ikke helt har funnet ut, er om flensen er den samme? Skal bruke 940 grenrøret men har ikke fått det enda, så det hadde jo vært fint å vite før jeg bestiller meg en ny turbo. Kan jo og spør, noen som vet hvor jeg får kjøpt chip til motronic? Skal ha 3" lmm og 465cc dysene. Bør jeg bytte bensin pumper og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 ET-manifolden har tykke bolter tværs gjennom manifolden, mens 940-grenrøret har slankere gjengetapper (?) skrudd inn fra forsiden, men selve Flensen er den samme... kun forskjell på festeboltene(Som jeg kaller de). edit; Med andre ord sliter en 940-turbo med å komme seg på et ET-grenrør uten borring av hullene. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kan jo og spør, noen som vet hvor jeg får kjøpt chip til motronic? Skal ha 3" lmm og 465cc dysene. Bør jeg bytte bensin pumper og? Kontakt Turboperformance her på forumet. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 ikke noe problem å fikse så du får bruke T3 turbin på 940 gren. du ser hva som må gjøres når du har turbin huset der. Det beste er å bore opp og gjenge for nye pinnebolter i gren. Men der er no to tre bra turboer som er mer eller mindre bolt on. 15g og 16t Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har en turbo på vei nå som etter det KRB sier skal passe. Er en turbonetics t3/t4 hybrid. Siden jeg skal chippe og ha større dyser og lmm så kan jeg like godt skaffe en større turbo og :) Men noen som vet hvordan jeg modder bmw lmm'n for å fungere sammen med motronicen? Har lest litt på forskjellige forum, der de snakker om å flytte over elektroniken.. men har ikke funnet ut hvordan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 jeg har en sånn en ferdigmodda til deg som jeg kjørte på mitt oppsett. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 send meg en pm med hva du byr du. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.