olemarius Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 EN ting jeg går å tenker på hele tiden er hvordan skal jeg få plugga igjen injection hullene, fikk en liten beskrivelse fra böhser, men hans interne sjargong , er ikke helt forståelig for meg. Så hvis noen veit, gudd om de kunne komt me noe forslag! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 EN ting jeg går å tenker på hele tiden er hvordan skal jeg få plugga igjen injection hullene, fikk en liten beskrivelse fra böhser, men hans interne sjargong , er ikke helt forståelig for meg. Så hvis noen veit, gudd om de kunne komt me noe forslag! Er flere måter å tette på , spørs hva du har av utstyr. Sveise igjen, dreie bolter å skru eller det enkleste som Böhser tipser om: skru ned tappeplugger fra gearkassa. Ett tips er å prøve litt selv før man spør i hue & ræva....! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hai Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 du huska vel å blaute bandasjen før du tok den på? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 vel , nei ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hvorfor trengs d ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 den strekker seg da og når den tørrker trekker den seg sammen og strammer til. skal gjøres! treger heller ikke klemmene øverst da. bare tar 2 runder rundt før man går videre nedover. og heeeelt stramt hele tiden så den strammer seg mest muli når den tørker. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 har sett det prøvd uten også en gang og den blei slamsette og linna seg opp ganske så fort Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 allright, det er fort gjort å gjøre om uansett , takk for tipset. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ja så enkel ut den der! ikke som den siste jeg gjorde det på! audi 90quattro 20v med orginal grenrør! trangt! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Skrike ut om neste mekkedag olemarius, så blir det pepsi max og vinkern igjen! Funka fett med supersprint modden min;) Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 haha 4 reals Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg