thomassj Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 funet ut no mål?.. hehe.. er litt ivrig etter å begynne sjø :P skal sikkert di bilen står i helgen så det blir nok da, har ikke tid til alt, kjørte opp i dag;) å må få bilen på vegen:) men det blir:).......... Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 sto du? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hei du, Har du fått testa anlegget? Spiller det bra med subene bak over i bagasjerommet? Får liksom ikke skikklig trøkk i min :( 2 12" frem mot seteryggen.. trykk kasse. Muglig jeg kan prøve å snu den å teste da... hmm.. Ser ut som det blir et veldi bra bagasjerom du lager =) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 sto du? Besto ja;) så nå blir det kjøring.når jeg får skilter på den:/ Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hei du, Har du fått testa anlegget? Spiller det bra med subene bak over i bagasjerommet? Får liksom ikke skikklig trøkk i min :( 2 12" frem mot seteryggen.. trykk kasse. Muglig jeg kan prøve å snu den å teste da... hmm.. Ser ut som det blir et veldi bra bagasjerom du lager =) Har ikke testet det ut enda, har ikke bestilt forterkere enda og har heller ikke fått støpt glassfiberen:( men blir nok nå når skolen er slutt:) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 satt å rota litt på dataen i dag å kom over dette, noen som melder seg frivillig til å prøve ut;) Sorry det lang tid med mål å greier men har ikke hatt tid:( holdt på med oppkjøring å diverse, føreprøve i morra:) http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=39203 Sikkert vært fint å leket sei inni der :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hehe men man satser både liv å helse ved å kjøre inn der;) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 skal sikkert di bilen står i helgen så det blir nok da, har ikke tid til alt, kjørte opp i dag;) å må få bilen på vegen:)men det blir:).......... sender du meg målene på pm når du er ferdig da? :D.. takker :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 har nå vært å målt opp platene å skal tegne tegningene så fort som mulig:) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 jey :D.. det er topp :D.. viktisge for meg er de små platene på siden... skal bygge ut i reservehjulsbrønnen også sjø.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 jey :D.. det er topp :D.. viktisge for meg er de små platene på siden... skal bygge ut i reservehjulsbrønnen også sjø.. de platene på siden er mer eller mindre skært ut bare for å ha noe å støtte opp å skru fast glassfiberveggen! så skal du utnytte plassen 100prosent må du nesten måle etter selv;) men blir snart lagt ut mål nå men slåss litt med dataen;) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 infested: Hobbykniv og pappesker... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 infested: Hobbykniv og pappesker... Mhm kapp ut noen passe store plater til støtte vegg som jeg har gjort å finn fram pappen å en skarp kniv/saks så støpe;) men blir snart mål men har mye å gjøre for tiden:s Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Det var vel meningen å bruke spon/mdf i bakveggen? Jeg synes at det er enklere å lage maler som passer i min bil heller enn å lage plater på mål fra en "lik" bil (likbil?) som kansje ikke stemmer, enten fordi bilene ikke er 100% like, ellers så er det misforståelser rundt målene... F.eks. så skal plassen under hattehylla i bagasjerommet i 240'n være så og så mange cm høyt, jeg var glad for at jeg målte høyden på min egen, der var det 1,5 cm lavere... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Mhm kapp ut noen passe store plater til støtte vegg som jeg har gjort å finn fram pappen å en skarp kniv/saksså støpe;) men blir snart mål men har mye å gjøre for tiden:s jeg er ferdig med mitt prosjekt nå.. skal legge ut på nettet så snart wofferne mine kommer i posten ;P. hehe Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg