Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hei Skulle ha på klarlakk på ene subkassa mi i dag, og fikk oppkok.. All lakken har liksom sprukket litt opp (er litt usikker på om det er lakken eller klarlakken som har sprukket). Hva skal jeg gjøre nå? :hvaskjera Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hva var involvert (lakk tynnere primer..) Har du bilde. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Er en glassfiberkasse som jeg har sparkla og grunna med quick grunning og quick filler. så har jeg lakkert den med quick signalrød og så bomma jeg litt med å spraye motip sin klarlakk på toppen... tror ikke quick har klarlakk... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Joda Quick har det. Hvor stort er skade området. Er det en flekk er det hele kassen(e)? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Når jeg gikk forbanna ut av garasjen så så det ut som det var ca. halvparten.. er ikke overalt liksom... Store flater her og der. Det jeg tenker nå: Pusse ned all klarlakk når den er tørr, så spraye på minst ett lag rødfarge til og så QUICK klarlakk.. NSR: hva syns du om quick lakk forresten? mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Veldig bra, til prisen å være. Men det er jo ikke, imponerende. Slite styrken er ganske lav. Jeg kan ikke si hva som har gått galt. Så du får bare prøve. Vanskelig å si uten bilde. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Skal fikse et bilde senere i dag :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Antagelig er de to forekjellige lakkene basert på forskjellig tynner. Er jo tynner i spraybokser også.. Selv synes jeg quicklakk er elendig.. Dysene er nesten alltid tette, klarer aldri å tømme sprayboksen helt. Lakken tørker aldri hvis det er kjølig. osv osv.. Hvis du får tak i Motip, ville jeg brukt det.. Men aller helst få skikkelig lakk på, lakk med herder.. Den henger mye bedre også.. Forresten, det kan også være at den røde lakken ikke var helt 100% tørr enda.. Da gasser den fremdeles, og det kan gi koking på neste strøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har ikke tilgang på noe annet enn quick og colorwork... Lofoten på sitt beste :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Synd.. Kan jo hende det går bedre med quick-klarlakken da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Quick lakk har jeg ikke mye godt å si om. Som EirikGT sier så går dysa ofte tett. Å klarlakken deres bli nesten gul når su bruker den på noe som i utgangspuktet er hvitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-Power Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Allt på sprayboks er no møkk!!! Klarlakken blir ofte matt etter en stund og mister glansen. Siter 1988 Golf 2 CL 1.8 ¤solgt¤ 1993 Golf 3 GT 1.8 ¤solgt¤ 1997 Golf 3 VR6 2.8 ¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI PD 115HK¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI 150HK Chip-->185HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Skal invistere i skikkelig lakkutstyr etter millitæret :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har nå hatt på første strøk filler etter nedpussing. Men ser at jeg må pusse enda mere faktisk. Akkurat som om at jeg fikk et slags nytt oppkok nå, men er nok bare konturene etter det gamle.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Koking må nok pusses helt til du ikke ser det mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg