Mikkel Bruer Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Bare å kjøpe min det folks.. Lett prosjekt!! Og forresten står denne bilen også nå pga lett ras... ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Mikkel, det heter pga ras IGJEN! Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Klippet fra VW-Audi Club sidene for å få ut litt oppdatering her bare. Gamle poster. Har plukket ut girkasse, bakstilling osv, samt har en 200 10v som har tatt opp litt tid i det siste. Hva som har skjedd er vel selvforklarende :P Det er så uviktig mye ledninger! : bråk : Clutch, trykkplate og svinghjul skrudd av for å få skrudd fast motor i bukk. Syns motoren passet fint inne sammen med sofa, og arbeidsbenk :D Og Ja, jeg har kastet "anlegget" :P. Og "oppgradert" med et Creative 2,1 sett koblet til mobil og ipod fullt av musikk. Driver smått å rydder, feier, maler og ordner på verkstedet også, så brukt noen timer på det i dag også. Ikke at det syns da men. : dum : Men blir sakte bedre. Bare få gidd til å male ferdig nå :P DET ER KJEDELIG Å MALE! Har vel 5 fulle søplesekker og en tønne, og mere blir det med bare dritt. Videre skal Girkasse, og understell ut. Men da skal jeg handle meg muttertrekker først, for nå er jeg lei av å slite med bolter som sitter fast. (gudene veit hvorfor jeg ikke har handlet muttertrekker tidligere egentlig : dum : ) Men skal jeg handle luft muttertrekker, eller elektrisk? Jeg har strømkontakter overalt, og jeg har luftkoblinger overalt på verkstedet. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Vinterbruksbilen som nå selges. 200 10v Turbo Quattro 89mod. Nye Sommerbilen: Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg