Gå til innhold

Tråden om min e36 320i

Ranger emnet


JBL_Power

Anbefalte innlegg

Har etter lang tids drømming kjøpt meg en e36:)

 

HPIM0908.jpg

 

HPIM0884.jpg

 

HPIM0910.jpg

Det er lumma spoiler, bakfanger og det skal være lumma sideskjørt også.

 

HPIM0897.jpg

 

HPIM0895.jpg

 

HPIM0876.jpg

17" TSW Hockenheim:) tenkte jeg skulle få lakert senterbolten i blå metallic. samme med calipperne

 

HPIM0901.jpg

 

HPIM0883.jpg

 

HPIM0903.jpg

 

HPIM0881.jpg

 

HPIM0890.jpg

 

Det er litt småplukk på den.. Noen lister som er løse, men det er jo ting som går snart å fikse, har bestillt nye klips.

AC`en fuker ikke helt som den skal, tror det er litt lite freon på den.

 

bme36501051.jpg

Skal bestille nye hovedlykter med integrerte blinklys, fordi at feste til blinklysene er knekt så det er stripset fast:well men er litt i tvil om hva som blir finest av lykter med crom eller svart.

 

Har lyst å bytte fronten til M3.

Skal også bytte baklyktene og speilene til M3 så hvist det er noen som har noen å selge så er det bare å sende PM

 

mars06-mai06004.jpg

Her er noe av stereoen som skal inn i bilen før sommertreffet på ACR.

Har også 2 stk. 12" JBL GTO som skal inn i bilen.

2x12" gt4 i ei bassworks kasse

1 JBL Power 6,5 komponentsett i front

1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak

 

:pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som kjøpte 320en fra raymond?:) hvor mye måtte du ut med? pen bil. fusker den enda? husker fuska som f*** før. tror det er en eller flere coiler som har gitt opp.

 

Jepp, kjøpte bilen for litt over 1 uke siden.

Fuska på tomgang når jeg kjøpte den, det var pga at det var hull i en slange som sto etter luftmengde måleren. har delvis fikset det, må få ny slange. Vet du om det var han som hadde koblet stereoen i bilen?

Hadde den på NAF- test på fredag, var en del pungter men ingenting som er vanskelig å fikse, anmerkning på skiltlys o.l

Meget pen den bilen din foresten:) Er det 18" felger?

2x12" gt4 i ei bassworks kasse

1 JBL Power 6,5 komponentsett i front

1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak

 

:pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ekke sikker hvem som har kobla stereo i den. Jeg bytta vannpumpe, termostathus og radiator på bilen din for ett par måneder siden :)

Nei er 17" jeg har, vet ikke hvorfor men folk har en tendens til å tro at det er 18 eller 19" jeg har, må ha noe med utforminga på felgen å gjøre tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet :)

Grattis med ny bil :D

 

Takker:) Hvordan funker det oppsettet med stereoen i bilen din? Så meget bra ut foresten!! Bygget det selv?

2x12" gt4 i ei bassworks kasse

1 JBL Power 6,5 komponentsett i front

1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak

 

:pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Men har aldri likt E36'ene. Mener det er det styggeste lagd fra BMW's side... Men M3'en går an. Men synes de er for tamme..

 

Men pen bil var det uansett! Planer? :)

 

Sorry OT. men hva er den synelige forskjellen på en E-36 M3 og en M-tech ? Såklart motor, men nå tenkter jeg på utvendig.. har ikke sett noen forskjell på min orginale 320 Mtech og andre orginale M3'er

 

Link til ett bilde hvor det står en 320, en 318 og to m3'er

 

Forresten en meget pen bil du har fått tak i!!! Den vil du få mye glede av fremmover tenker jeg!

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår