Probe GT Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Noen som har sett denne bilen før? Stylet RS går jeg ut ifra det var, utrolig fin! Og blått Neon lys under som han viste oss, drit lekkert! Bilen var sølv farget, med tonede vinduer som det stod Amundsen på, sånn som wrc biler har... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hadde en liten vinge og? Isåfall sto den på Inner City Meet i går, pen bil :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja det tror jeg kan stemme... dette var rundt 23.30tiden igår kveld (lørdag kveld) Noen som vet noe om denne bilen? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 bump! hadde vært morro å finne ut hvordan bil dette var:) den hadde bra akselrasjon...! Amundsen ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 :assman :pics Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Sjekk tråden om bilder fra Inner City Meet, sikkert noen som har fått den med der.. Edit: fant ingen, men har ett hjemme, skal se om jeg får lagt det opp i kveld.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 prøvde å finne det igår, uten lykke! hadde vært bra om du fant fram det ja!:D den focusen var strøken... men litt vansklig og ta bilde av den da jeg passerte den i 235 240 hehe... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ble det noe bilder eller? Noen som forresten vet toppfarten på en ford focus RS? Må si jeg gled ganske sakte forbi den... kan ikke ha vært en RS... :hvaskjera Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 slapp deg sikkert forbi vettu:) he he' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Sjekka skiltnummeret, og mekonomen sin side sa det var en 2.0.. Var forresten ganske kul den sorte focusen som står i bakgrunnen og.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hehe, ja hvis det bare var en 2liter da skjønner jeg at det virka som han 'slapp meg' forbi.. hehe.. men han hadde virkelig bra aks... og den var strøken! Takk for bildet zoom... og mekonomen nr sjekk.men det eksos systemet ser orginalt ut iaffal.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg