lars-frr Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Kjørte på veien i går så skjedde det som ikke skal skje, panseret gikk opp ifart !!!!! , Skjønner ikke dette , men ja det skjedde, kan vel ikke ha vært ordentlig festet det panseret da , men jaja !!.. Nå får jeg da ihvertfall ikke igjen panseret da , det er helt bøyd + at den ene feste knakk.. Hva gjør jeg ?? Har et jetta panser fra en 86 mod jetta passer dette ?? Har samme farge også. Men hva men med festet til pansert , må feste på et nytt slik på venstre siden , er det vansklig og hvor får jeg kjøpt det ?? Kom med forslag til hjelp a plzzzz +?????? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 er jo ikke verre enn å dra på dynga!.... dette har skjedd meg oxo en gang i en fart av ca 170km/t.. jeg satt med frontruta i fanget, panserest ble bøyd opp etter taket og taket i seg selv ble bulkete og jævla på gamle rally bilen.. er ikke gøy for 5 flate øre:) hehe eller så kan du bare kjøpe et HELT nytt panser..... koster deg ca 2.000kr Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Jetta panseret passer det..... Om det er feste/hengselet i bakkant du tenker på så mener jeg det er skrudd i karosseriet, så det er greit å bytte. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Festet er skrudd ja, G60Turbo har nok rett. Sitter 2 stk muttere på innsiden av skjermen på hver siden. Er litt usikker på om du når til de bare ved å ta av innerskjermene, men du kan jo prøve. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by lars-frr Kjørte på veien i går så skjedde det som ikke skal skje, panseret gikk opp ifart !!!!! , Skjønner ikke dette , men ja det skjedde, kan vel ikke ha vært ordentlig festet det panseret da , men jaja !!.. Nå får jeg da ihvertfall ikke igjen panseret da , det er helt bøyd + at den ene feste knakk.. Hva gjør jeg ?? Har et jetta panser fra en 86 mod jetta passer dette ?? Har samme farge også. Men hva men med festet til pansert , må feste på et nytt slik på venstre siden , er det vansklig og hvor får jeg kjøpt det ?? Kom med forslag til hjelp a plzzzz +?????? Huff det der er marerittet, hadde du mye fart da? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Hvis bare selve armen er knekt, så sitter det festet med en slags klips i festet på skjermen. Hvis selve festet er knekt må man vel ned med innerskjermen for å komme til skruene...correct me if I'm wrong. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 regner med at festet til løftearmen sitter likt som på jetta'n.... du når det helt fint ved å ta av skjermen. sitter med 2 skruer. Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Den uken her blir bare mer og mer dritt , idag hadde jeg da oppkjøring. (stryk) .......... Jeg hadde en 1 feil og en 2 feil. Bah ,, han strøk meg pga at han syntes jeg girte for mye når jeg skulle inn i rundkjøringer.. Ble liksom så hakkete kjøring mente han ,, det mente ikke kjørelæreren min , men jaja , ny mulighet på tors Ang golf n Jeg har nå fått tak i nytt panser men, det en feste ved vinduet( altså det som holder panseret) er skjevt og det andre er knekt. Slik at jeg må bytte ut de, trenger jeg da bare å skruv av skjermene for å komme til , og i såfall er det vanskelig ? :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Jeg kjørte i ca 100 km da jeg skulle foreta en forbikjøring....Da panseret føyk opp ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Her ser du hvor skruene sitter, du når såfall til de om du tar av skjermen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Ja men ser jo ingenting under panseret der de skal festes,, hvordan klarer jeg da og plassere de riktig ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Speil, om nødvendig. Jeg tror du klarer å føle deg fram. Vet ikke hvordan skruene er, men de er kanskje fast i armen, såfall så er det bare å finne hullene. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by lars-frr Jeg hadde en 1 feil og en 2 feil. Bah ,, han strøk meg pga at han syntes jeg girte for mye når jeg skulle inn i rundkjøringer.. Ble liksom så hakkete kjøring mente han Hva f...? Må man ikke ha en 3 feil eller to 2 feil for å stryke? Mener det var sånn når jeg tok lappen. Også mener jeg at, så lenge man forsto trafikk regler spilte det ikke så mye rollen om bilen hakket litt. Husker jeg fikk 2'er feil, stoppet ikke for Dame m/ Barnevogn ved gangfelt.. hehe Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 De stryker bare for å stryke første gang virker det som , bare for at de skal dra inn litt ekstra cash. Jeg trodde jeg hadde stått med glans jeg , ble litt paff når han da sa " beklager gutt , men det blir nok ikke noe førerkort på deg" Man stryker hvis man har en 3 er feil , men man kan ha tre eller fire 2 feil og mange 1 r feil for å stå. Helt lattis .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Fikk 0 feil jeg.. feilfritt :) ble litt små overasket ja Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg