J_A_H Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 lurer på en ting.. I NP filmen, i den sekvensen hvor Hafsengen kjører breisladdkonkurransen, ( I reprisedelen, slow motion, og der hvor han kjører en hel runde) spilles det en sang, trance/dance sjanger.. Hvem spiller? og hva heter sangen?.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Du kan jo sende pm til "Mark1", siden det er han sin film :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg tror at det er "Special D - Come with me", den er det i alle fall på filmen fra Julitreffet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Julitreffet ja.. det stemmer nok bra.. takker og bukker.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hvilken film er det sakk om? få se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=E0293E9D-0821-4E06-9444-D98B5A7E076D&p=1 den tipper jeg. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg