esbandos Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hei. Har noen instrumenter jeg skulle ha fått koblet opp. Et oljetrykks-instrument og et oljetemp.. Hvordan skal jeg da koble disse? har alt av følere/givere til dem, men er usikker på hvilke ledninger som skal inn til hva. Er jo 3 kontakter bak på instrumentene, og på oljetrykksgiveren er det 2 kontakter. Hva skal til hva? Håper på kjemperaske svar.. ;) mvh Kim Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 strøm,jord,sensor værre er det ikke? svart=jord (Somregel) rød=strøm grønn=sensor. ofte slik veffal Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hm. jamen problemet er at på måleren er det 3 kontakter, å jeg vet ikke hvem av dem som er hva.. vet bare hvem + er for den er merket med "+". De 2 andre er merket med 157 og G ellerno... G= ground? 157= sensor? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 g er ground ja. 157 er nok sensor. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hm.. Hvordan har jeg da koblet det, siden nåla står på 5bar på trykket og 160grader på tempen, når jeg skrur på tenninga? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 start bilen du. når du skrur på tenningen viser ikke sensor riktig. gjør veffal ikke det i min bil. før jeg starter viser den 120+grader. starter den så går den saaakte opp fra riktig temp Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hm.. kanskje det ja. ;D tusen takk for hjelpen i hvertfall.. ;D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Har også fått tak i analogt temperaturinstrument. Hvordan skal jeg koble det? er også 3 kontakter på det. Trenger jeg egen sensor, eller? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 trenger nok en egen sensor isåfall ja (eller du kan prøve og bruke orig sensor) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hmm... Hvor får jeg tak i slik sensor da? Må det være en sensor med ei ledning? har en sensor fra et digitalt instrument, men det er 2 ledninger på det.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.