Gå til innhold

TDI eller GTI

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

cheers

 

Skulle ønske jeg også hadde GTI TDI :)

Jeg har til enda ikke sett en eneste 150hk TDI til salgs, så jeg antar at dette er veldig sjeldne biler?

 

Vanlig er vel 90hk og 110hk utgavene, mens 115hk, 130hk og 150hk har PD, og er mye mer sjeldne... (I norge iallfall)

 

En annen ting;

130 og 150 hestersutgavene er vel "chippet"/modifisert fra fabrikk?

Hvordan blir det da for motoren å bli tynet enda mere, som f.eks å sette inn en chip som gir ~190hk/410NM?

 

EDIT:

Fant 1 nå, men det er en helt fersk annonse:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1104685

 

Har jævlig lyst på den, men laaangt over hva jeg har råd til. :P

 

(150hk trimmet til 190hk.)

----

2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har til enda ikke sett en eneste 150hk TDI til salgs, så jeg antar at dette er veldig sjeldne biler?

 

Vanlig er vel 90hk og 110hk utgavene, mens 115hk, 130hk og 150hk har PD, og er mye mer sjeldne... (I norge iallfall)

 

En annen ting;

130 og 150 hestersutgavene er vel "chippet"/modifisert fra fabrikk?

Hvordan blir det da for motoren å bli tynet enda mere, som f.eks å sette inn en chip som gir ~190hk/410NM?

 

EDIT:

Fant 1 nå, men det er en helt fersk annonse:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1104685

 

Har jævlig lyst på den, men laaangt over hva jeg har råd til. :P

 

(150hk trimmet til 190hk.)

 

har hørt at det er 4 eller 5 slike i Norge..

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er solgt 12 nye Gti Tdi 150hk/320 NM i Norge i perioden 2001-2003 + 9 som er bruktimportert , lønner seg ikke å importere denne bilen men...Kommer på omtrent samme pris..Så sjelden bil er det ja :driving

Så var det å finne den med mest utstyr å sånt da ... Tror min ligger ganske godt ann der... Skal faktisk selge bilen til Høsten så da har dere noe ¨glede dere til he he :thanks

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra motor,drar meget bra på lavere turtall :), bare se til så den er i orden når du kjøper den (kjør den hardt på 5/6gir se om den "kutter ut å dra"(ca 130 -140 km/h)

Finn deg en Highline, noe av det vikstigste i en bil synes jeg er CLIMATRONIC!!!!

Lykke til :)

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja min er PD, (er 99%sikker på att alle 115hk har PD) på 90 hk vet jeg ikke.. sorry hvordan man vet det... jeg har lest på nettet og slik og hvis du har peiling på bil kan du se det på motoren ;)

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår