Omegamannen Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Opel treff???? opel treff i nær framtid?jeg har veldigt lyst og arrangere et ved smart club på kolboten/sofimyr.lett og finne osv.bare kjøre mot Ski så tar du av rett før du er langhus opp til kolboten,så følger du veien så finner man det lett! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Medlem i omc? Er en del små treff som er på sia dems der. http://www.opelmotorsport.com Ellers så er det opel treff (omc) på Rudskogen den 10-11 juni!! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 OMC Kongsberg arrangerer lokal treff på Eiker Motorshop den 20 mai kl 14.00 Det vil bli utstilling og div andre aktiviteter. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 OMC Kongsberg arrangerer lokal treff på Eiker Motorshop den 20 mai kl 14.00 Det vil bli utstilling og div andre aktiviteter. aktiviteter vil si??.. kan kanskje hende at jeg og kjærsten til søstra mi kommer opp dit en tur med ascona a, ekke sikkert men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Medlem i omc? Er en del små treff som er på sia dems der. http://www.opelmotorsport.com Ellers så er det opel treff (omc) på Rudskogen den 10-11 juni!! det er ikke lenge til :)hehe:thanks Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg skal til Eiker om været er bra Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg skal til Eiker om været er bra Omega eller spider? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Omega. Spider'n står uten motor ennå.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 okey :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegab2,5v6 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Den 10 juni for de som bor i nærheten av Tromsø. Noen som skal?? Siter http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1566116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 litt langt for min del.kortere og kjøre direkte til frankrike jo hehe.bare snu norge opp ned og se hvor du lander det hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg