Rolla_RS Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Her er et bilde av min Rolla RS- Twin Cam Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Flott kjerre det der ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Den var temmelig pen, men hva er ideen bak en så spinkel monovisker? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Den var fin... RS Fangeren, er den til bilen, eller har du modda litt? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Feet rolla da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 damn! til å være rolla så var den der faktisk litt snygg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Nettopp polert den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Den er slik den ser ut på bildet. Jeg har i tilleg fått på DTM speil,M3 sideskjørt,samt en lippe under fronten( som er en tilpasset golf 2 fanger!) Har også en alu spoiler liggende som ikke er montert enda! Har også noen Rieger GTS skjermbreddere på gang! Mvh Stian Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Her kommer et par bilder til. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Enda et Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Du har sotet alle siderutene, men bare litt av bakruten.. Why? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Du har sotet alle siderutene, men bare litt av bakruten.. Why? Sikker på at det er sotfilm og ikke en stripe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by pahf Sikker på at det er sotfilm og ikke en stripe da? Jah.. En slik stripe er vel soting det og ? Ser liksom ikke helt poenget i å dekke bare halve ruten.. Hvorfor ikke dekke hele, slik at det stemmer bedre med resten av rutene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 He.He. Jeg har gått med planer om å lage hvite baklykter men har ikke visst hvordan det ville se ut. Men det gjør jeg nå. Vet ikke helt om jeg syntes at det ble noe penere.Men bare fortsett og photoshop an. Kan en av dere "sparkle" ut de hakkene på siden, slik at den blir helt glatt. Jeg har også en bakfanger liggenes som hadde vært artig å sett hvorden det blir. Hvis noen vil kan jeg sende et bilde av den hvis noen vil prøve seg? Mvh Stian Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Og Hvite Felger? De som står på helst! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg