Gå til innhold

Zetec: Trans Am Firebird ("Budsjett")

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rent lydmessig ble det knall, man har jo 6x9 rett bak hodet, men lyden kommer likevel forfra, samt at man kan justere anlegget slik at man får en bra lyd allover. (Tatt i betraktning at det er ett anlegg hvor man har valgt blandt de billigste komponentene i alle ledd)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent lydmessig ble det knall, man har jo 6x9 rett bak hodet, men lyden kommer likevel forfra, samt at man kan justere anlegget slik at man får en bra lyd allover. (Tatt i betraktning at det er ett anlegg hvor man har valgt blandt de billigste komponentene i alle ledd)

Kult, det viser seg jo gang på gang at billig utstyr kan spille skikkelig bra med en god og gjennomtenkt montering:)

 

Morell, angret du innlegget eller:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kjempebra prosjekt! Driver å titter litt på glassfiberbygg til min trans am.

 

Har du noen tips til tråder/linker osv jeg kan sjekke ut?

 

Mvh

Mr.transam

Vi skal jo til med glassfiber i denne trans am'en i løpet av august engang tenker jeg. Skal bare på ferie først, hehe..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Noe fremgang?? Jeg vurderer å putte noen dvdskjermer her og der i bilen. Hvordan er det å kjøpe fra statene? Skal vel ikke bli noe prob det?

 

Og en ting til:

Høyden på originalradioen i bilen er jo større en de europeiske modellene. hvordan løste dere problemet med å få en glipp mellom spiller'n og kanten i dashen? Håper du skjønner hva jeg mener her siden dette er litt vanskelig å forklare!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta turen til den lokale yrkeskolen. Ta med deg den papp-platen du har laget som passer perfekt ned i hullet i midtkonsollen din og husk CD-spilleren din.

Be dem kappe ut en aluminiumsplate eller en syrefast-plate til deg etter den malen du har tatt med deg.

Når de kapper ut plata så tester du med spilleren din slik at du får perfekt tilpasset hull til spilleren.

Bruker du aluminium så bør denne lakkes for å forhindre oksidering. Syrefast er knallhardt og trenger ikke lakkes.

Pusser og polerer du dette så får du en meget fin overflate som er en fryd for øyet og som vil være en kontrast til ditt ellers så sorte dashbord.

 

Kanskje noen andre kommer med bedre forslag?

Utfordringen er herved gitt!

 

Lykke til!

"Nå e det ikkje lenge igjen..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adapteren lager du enten selv eller som LaDa1300GT her skriver, at du får noen til å kutte ut en aluplate eller lignende, var allerede anlegg i denne trans-am'en da vi begynte, så alt vi gjorde var å rive ut det gamle og sette inn nytt, så derfor var denne platen allerede der.

Skjermer kan du jo montere både her og der, og en god start vil vel være å fjerne "hanskerommet" hehe og felle inn en der?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt går som jeg håper blir dashbordet seendes helt annerledes ut. Planen er å kjøre full custom innvendig og håper det ordner seg! :D: Tiden vil vise hvertfall.

Men det tar uansett litt tid før det skjer siden jeg skal starte på pilot skole snart og kommer til å bruke en haug med cash på det. Så vi får se da!:):

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår