Gå til innhold

Trenger hjelp med noe bil-relatert bøll mot lærerne mine.

Ranger emnet


Aleksander

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å vaske og polere bilene dems i stede for å ødelegge for dem?

Hvis det er en "lærerbil" som er veldig skitten og jævlig, så ta å vask og poler den, da får dere se et forundret ansiktsuttrykk da.:well

Tror faktisk man blir mer forundret da, enn hvis bilen er dekt med noe kødd eller flyttet.

 

Men skal man være skikkelig stygg, så tømmer man noen liter spillolje under bilen og fyller eksosrøret med bremseveske.(som sagt tidligere)

Da tror jeg det bærer fort som faan til nærmeste verksted.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Post-it ned hele bilen hans.

2. Papp-style hele bilen hans.

3. Parker inn bilen hans. Sett en bil foran og bak.

4. Hell sjokoladesaus på alle rutene hans... umulig å få vekk uten ordentlig vask.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vi har gjort på vår nazihistorielærer, er og samle nok elever for hver karroseridel. Og satt gule post-it lapper på hele bilen hennes..

Tok oss omtrent 5 min og dekke hele bilen hennes, og bortimot 15 min og ta det vekk :D

 

ellers er bremsevæske inni eksosrøret veldig bra!

har prøvd dette flere ganger, og det skuffer aldri !

 

 

edit: så nå at ezo hadde skrevet det samme :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byggskum i eksosrøret? hehe... mange morsomme ideer her.... men bør vel ikke gjøre noe som kan gi skade på bilen da, kjett å må erstatte noe.....:popcorn

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å stikke en fløytedings inn i eksospotta. Fikk kjøpt en sånn på en tulleforretning for lenge siden (skøyern). Stakk den inn i eksosanlegget mens gamlingen satt i bilen og ventet på kona.

 

Kikket seg godt rundt i det bilen plystra seg bortigjennom gata.

 

Ekstra morsomt om denne stappes godt inn og blir vanskelig å se!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha likte den med zalo i kjølesystemet jeg :D må jo skumme no helt jævlig.- hahaha ta å tømme en liter eller no oppi

zalo skummer omtrent ikke om du ikke blåser luft i det...... så tror ikke du vil få en så morsomm effekt som man får i en fontene :D

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke vere så slemme da... hvis noe slikt hadde skjedd med deres bil så hadde de fleste fått adhd anfall og slått vilt runt seg....

 

så må gjøre noe som ikke gjør skade på bilen vertfall, hvis ikke blir det bare bråk.

Den som arbeider masse gjør masse feil , den som arbeider lite gjør lite feil , den som bare sløver gjør ingen feil , den som ikke gjør feil blir forfremmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår