wanna_be Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Kjøpt meg en passat som jeg har bygd opp fra bunnen av. den er helt ok, eneste som har blitt gjort er å : senke den, 8*16 " felger og fanger ligger til lakkering og M2 speila ligger å venter på å bli satt på.. er ute etter en "badlook" grill, og sideskjørter. (helst rieger) jeg driver for øyeblikket å trekker om dørsider å seter fra stoff til skinn, og det blir ganske kult egentlig. blir en helt annen bil synes jeg.:) er det noen der ute som kanskje kan hjelpe meg? eller tips om hva som kan gjøres for att denne bilen skal bli kul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Du kan jo begynne med å fortelle hvilken passat du har? Sedan eller stasjonsvogn? Og bilder er alltid et must i prosjekttråder :) Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna_be Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Du kan jo begynne med å fortelle hvilken passat du har? Sedan eller stasjonsvogn? Og bilder er alltid et must i prosjekttråder :) hmmm. hvordan legger man ut bilder a? så forteller jeg mere med bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Registrer deg på http://www.photobucket.com og last opp dine bilder der, når du skal legge de ut her kopierer du bare linken der det står (IMG) i begynnelsen rett inn i svaret ditt i tråden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna_be Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 heyy. jeg greide det til slutt:) skal ta flere bilder i morgen:) dette var bare en prøve :) takk for hjelpa "kremt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hei Hva skjer med bilder? Er spent på og få se bilen. Hilsen David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hvis du sliter med å legge dem ut kan du sende dem til meg på passatkara alfakrøll hotmail.com så kan jeg legge dem ut på ftp'n min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg