Gå til innhold

Bilder fra Gatebil 2005

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

må si meg enig om at det er litt drøyt ja. bildene burde være promotion, eller en gratis bonus for gatebil.no sine brukere. for eks at du må være medlem for å se bildene...

betalte for å se bilder for 2003 for en god stund siden, eller var det 2004... uansett så ble jeg litt skuffet når jeg fant ut at de samme + maaaange andre og myye fetere bilder fløt rundt på nettet helt gratis. å fylle opp ei minnebrikke koster ikke "mye" penger, og serverplass for å hoste 1300 bilder koster ikke så ille mye heller... tror gatebil.no drar nok sponsorpenger og billettpenger +++ til å kunne legge ut de bildene gratis.

er min mening da...

 

vil bare si at jeg (,er en av få virker det som,) liker gatebil.no sine arrangement veldig godt!! men syns jeg betaler nok når jeg er på treffene dems til å få se bildene gratis...

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner gatebil veldig godt her, selvfølgelig skal de ha penger for bildene. Vil dere ikke betale ligger det mange andre bilder ute fra reportasjene som er helt gratis. Mye vil ha mer gjelder sannelig på dere brukere også. Ingenting nå om dagen er gratis, og oss som driver med bil burde være de første til å innse dette. Gatebil kom akkurat på riktig tidspunkt med arrangementene sine, og det er derfor de har flerfoldig tusen på treffene sine.

Liker dere ikke blåbær, ikke gå i skogen. Liker dere blåbær, stikk i skogen. Eller kjøp i butikken

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er bare et jippo. Om noe år så er det nok ingen som gidder å dra ditt mer, hvertfall med di prisene dem har. Kan jo da en ukes ferie i syden i stede for å ta med seg bilen på gatebil.:deng

“Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.”

 

Carroll Shelby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er bare et jippo. Om noe år så er det nok ingen som gidder å dra ditt mer, hvertfall med di prisene dem har. Kan jo da en ukes ferie i syden i stede for å ta med seg bilen på gatebil.:deng

 

Jada, gatebil er bare en hype.. derfor det kommer mer og mer folk hvert eneste år, og gatebil blir mer og mer populært.. :assman

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dissa gratis bildene gatbil legger ut etter treff er jo bare av de såkalte værstingene og et par glamormodeller\vil bli kjent kjærringer. latterlig og ta penger for alt!! 120 kr er ikke mye, men det er likevel tullete! trur ikke kid a ikke hadde fått lønn om de ikke tok disse pengene, det er vel bare for at gatebil skal bli rikere! synes nesten at gatebil skulle betalt dere som eier bilen det er blitt tatt bilde av skulle fått 30 kr vær, fete biler drar mere folk altså reklame! syntes også det er teit og ta bilder av damene fra treffet, har man lyst til og se damer så er det jo så mange andre steder man kan se det! sikkert mange som savner et fett bilde av sin egen bil! alt i alt gatebil er værre en staten skal ha mye penger for de merkligste ting:assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøreutgifter, arrangementer, etc. koster penger. Det gjør folkene bak også. De har dette som yrke, og jobber sikkert ræva av seg for å mekke dette til. Riktignok virker ikke Glenn Rodney & Kompani veldig seriøse når man leser GateBil Magazine, eller er innpå forumet, som er veldig amatørmessig. Og ja, Gatebil A/S kunne vært bedre. Det koster nå mye penger å være med på treff, og det er mye reklame. I tillegg, når man sier "gatebil", mener man bil for gate, eller Gatebil A/S?

Men å sutre fordi Gatebil tar penger for bildene blir litt dumt. Det hadde kanskje vært en idé på Gatebil.no at man kan opprette en Premium-konto, som man betaler for. Da får man tilgang til alle bilder, reportasjer, etc. Det systemet de har nå virker litt amatørmessig. Riktignok er jo det meste innen Gatebil A/S ganske amatørmessig, og jeg liker Kid-A for eksempel langt bedre som Arild i Autofil, enn Kid-A i Gatebil. Kanskje bare fordi jeg liker seriøshet?

Men, jeg har respekt for Gatebil, på den måten at de har satt i stand mye på kort tid (bladet har ikke eksistert ett år, engang). Dersom de kunne bli ett par hakk mer seriøse (mer som japanske, tyske og amerikanske tunermagasiner, og ikke følge de engelske, useriøse bladene som Max Power og Fast Car UK), kunne jeg kanskje tenkt meg å kjøpe bladene. Jeg kunne også tenkt meg en tur på Våler til helgen, hadde det ikke vært for at man hører så mye dritt om fyll og tull på Gatebil-arrangenmenter. Det er riktignok bra at bilinteressen blandt nordmenn stiger, men det er ganske dumt at "alle" nå skal ha S15 og Skyline, for eksempel. Og det er takket være Gatebil A/S.

Det er ikke mye poeng å snakke dritt om Gatebil, dersom man bare har hørt dritten fra andre. Dersom man har vært på treff i flere år, kjøpt alle bladene, og fått personlig dritt fra ledelsen av Gatebil, for eksempel, da er det grunn til å klage. Jeg for min del har aldri vært på ett Gatebil-arrangement, og det frister heller ikke så veldig. Men, jeg snakker ikke ren dritt av det, og jeg begrunner alle mine tanker og meninger om Gatebil A/S, slik mange her ikke gjør, man snakker ut av kjeften på andre.

De som vil ha bildene, må kjøpe dem. De som ikke vil ha dem kan egentlig bare holde kjeft. Jeg er ikke interessert i bildene, derfor kjøper jeg dem ikke. Jeg aner ikke hvor mye det kan være snakk om, men det er garantert ikke mye penger..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er bare et jippo. Om noe år så er det nok ingen som gidder å dra ditt mer
Gatebil følger markedet.

 

Riktignok virker ikke Glenn Rodney & Kompani veldig seriøse når man leser GateBil Magazine
Det ække meninga heller grinchy

 

Jeg kunne også tenkt meg en tur på Våler til helgen, hadde det ikke vært for at man hører så mye dritt om fyll og tull på Gatebil-arrangenmenter.
Fylla holdes i størst mulig grad innafor partyområdene.

Nå mener jeg det er like lite fyll på treffområdet som på hvilket som helst annet stort treff.

 

når man sier "gatebil", mener man bil for gate, eller Gatebil A/S?
Ingen kan eie et begrep som ordet gatebil, uansett om man ønsker det.

Samtidig er det klart at Gatebil AS nå har et sterkt merkenavn i Norge.

 

Mange andre gesjefter er oppkalt etter slike begreper.

F.eks Bilsport, Hot Rod Magazine,

og ikke minst det engelske bladet Street Car ;)

 

I England er det andre veien. Der har bladet og merkenavnet Max Power blitt så sterkt at enkelte sier at en bil er Max'ed når den har vill styling.

 

PS! Legg merke til at Bilsport nå har "kapret" begrepet gatebil i Sverige med sin nye webside http://www.gatbilar.se

Smart av dem!

 

det er ganske dumt at "alle" nå skal ha S15 og Skyline, for eksempel. Og det er takket være Gatebil A/S.
Ikke enig.

Japsetrenden har vokst like mye i verden ellers som i Norge de siste åra.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er bare et jippo. Om noe år så er det nok ingen som gidder å dra ditt mer, hvertfall med di prisene dem har. Kan jo da en ukes ferie i syden i stede for å ta med seg bilen på gatebil.:deng

 

Dagens! Man er trangsynt om ikke man ser hvor populært dette er, var jo nesten like dyrt i fjord, men kommer bare flere og flere for det, gatebil kommer til å gå som rakkern i mange år fremover, uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere og mere fjortiser som kommer for hvert år ja. Har blitt en ny form for russefest for fjortiser.

“Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.”

 

Carroll Shelby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med porsche power, kunne ikke sagt det bedre selv!!:thanks

Det er kun en fjortis fest! ikke et sted for "skikkelige bilfan" Å se en gjeng med guttunger i audi og opel, som lager forhjulssprell, og attpåtil betale så mye for det, er nesten latterlig!! og til alle audi-fan, audi har dessverre blitt like harry som opel ascona B!! Sorry!! Og de som tror at E30 M3 er ulv i ulveklær tar feil, 200HK??! KIA lager jo biler med flere orginale HK.....

Takk igjen til Porsche power,endelig noen med fornuft!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er latterlig at vi ikke får lagra bildene iallfall jeg da.

Når man betaler 30 kroner må man jo få lov til det..

 

Når det er sagt så var det mye bra bilder der da

Uten at jeg har sett siden med bildene, så har jeg til gode å se en side som er 100% vanntett mot å få bildene ned på harddisk..

 

JavaScript som blokker høyreklikking ellerno som er brukt..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår