overk Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har den sierra 2l ghia 87mod. Bilen starter og går, men er ikke eu godkjent pga rust i gulv. Bilen har takluke, sentrallås, el-vindu, hegerfeste++. Bilen selges helst hel. Men vurderer også og selge deler . Send pm elller ring 922 56 678 hvis du trenger noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 ingen som trenger noe??? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 innsprut eller gasser ? Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg er inntressert i noen deler hvist du selger billig.. hvor befinner du deg? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 BushwalkA: Det er jeg ikke helt sikker på, skal sjekke det ut. meino: Befinner meg i hønefoss, en time fra oslo. Hva er du trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 jeg vat litt inntressert i sentrallås, el-vindu, er det ikke noen ndre instrumenter i den modellen? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Eg er interessert i forgasseren din, om du har det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 bump Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg