methano Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Blir ikke så galt dette da: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=446117&utmy=6450592&meter=10&sted=Hamre&maplevel=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Blir ikke så galt dette da:12 grader, blir jo reine Syden-stemninga for damene, i motsetning til de 4 gradene og duskregn som de måtte gå lettkledde rundt i på Hamar :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 ikke varmt det da i forhold til at vi har hatt ca 24+ de siste dagene...blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 ikke varmt det da i forhold til at vi har hatt ca 24+ de siste dagene...blahSant nok, har vel vært minst like bra der nede som i Oslo de siste dagene. Men, fortsatt en tredobling for damene, så de blir vel happy :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti-power Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Er det manger gromme biler som møte opp da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg kommer å stiller som vanlig på det som skjer, seas på hamresanden ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Er det manger gromme biler som møte opp da?Det blir mye fete biler, ja! Vi har med oss noe, og enda fler lokale kommer :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 er det første mann til mølla prinsippet da?(eller prøver noen å samle litt fine biler på plass nr en?) får vel ned og kikke.. selv om bilen ikke er 100 % og self fått ny sprekk i glassfiberen gitt.blah .. men må ned og kikke.:hide .. kan nok bli bra :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 er det første mann til mølla prinsippet da?(eller prøver noen å samle litt fine biler på plass nr en?) får vel ned og kikke.. selv om bilen ikke er 100 % og self fått ny sprekk i glassfiberen gitt.blah .. men må ned og kikke.:hide .. kan nok bli bra :)Vi kommer ikke til å styre hvem som parkerer hvor på noen måte, så her er det førstemann til mølla. Vi kan da ikke stå i porten og stenge ute de som ikke kommer i de aller feteste bilene, heller... :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 ok..bare lurte... men er nok plass til en del biler på plenene...så blir bra... skal prøve å få med noen amcars happyhappy Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Vel, det skal være en liten annsamling av Mercedeser nede i sentrum i 12 tiden. se: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116952 Synes dette er litt rar tid å komme med nå, da dere gav beskjed sist vi hørte om at treffet skulle begynne i 17-18 tiden... Tidspunktet er ikke 100% enda, men det blir nok omkring 17.00-18.00. Kristiansand lørdag 13 mai blir på HAMRESANDEN, kl 14.00! Og nå var det kl. 13.00? Beklager hvis jeg synes dette ikke er all verdens planlegging. Litt vanskelig å samkjøre ting. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Og nå var det kl. 13.00? Beklager hvis jeg synes dette ikke er all verdens planlegging. Litt vanskelig å samkjøre ting.Treffet starter offisielt klokka 14.00. Vi vil ankomme Kristiansand klokka 13.00. Grunnen til at det starter tidligere enn opprinnelig antatt er fordi vi skal videre til Stavanger umiddelbart etter treffet, hvor vi kjører et streetmeet på søndag. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Endelig var det noe informasjon om dette treffet. Jeg kommer - blir en liten jobb på bilen i dag så er jeg klar :) Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 En del folk jeg har snakket med lurer på om det er "inngangspenger". Kan noen av/bekrefte dette? Jeg har sagt at det selvfølgelig er gratis.. Bare lurer liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 En del folk jeg har snakket med lurer på om det er "inngangspenger".Kan noen av/bekrefte dette? Jeg har sagt at det selvfølgelig er gratis.. Bare lurer liksom.. Klart det er gratis, vi gjør det jo ikke for å tjene penger! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg