andeby Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Vil ha pm,NÅÅÅÅ:P Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 er det epi 1 i sesong 7 ? 701 liksom ? Pm ønskes, eg har dårlig fart på en eg fant PM meg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Sesong 8! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 er vel sesong 60 eller no egentlig :P men er sesong 8 av nye Top gear ja .. en hel episode er på en hel time .. da det er BBC så er det ingen reklame Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Umulig å få noen til å legge ut linken her ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 http://www.finalgear.com/ Her er det bare forum... høøm:spin Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Bare gå inn på linken til CarFreak, er ulovlig å legge ut torrent linker her på forumet.. Ellers er det veldig enkelt å søke seg fram da..! :cool: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Nå-nå.. ;) Vel. NRK betaler, vi betaler for NRK. So what the heck. Det stemmer at NRK2 sender episodene kuttet ned til 25 minutter. Dette går i de fleste tilfeller ut over tester av vanlige biler, mindre morsomme tester og gjestedelen. :) Top Gear. You just gotta love it. :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Vil ha mer!! "3 days, 21 hours, and 18 minutes until the next episode of Top Gear starts." Edit: Fifth Gear er også tøft forresten:) Ikke samme humoren, litt mer seriøse kanskje. Men de tester ut mye gromt! Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Vil ha mer!! "3 days, 21 hours, and 18 minutes until the next episode of Top Gear starts." Edit: Fifth Gear er også tøft forresten:) Ikke samme humoren, litt mer seriøse kanskje. Men de tester ut mye gromt! Vel, de har sine høydepunkt. Men underholdningsverdien er ikke i nærheten. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Slutt å mase. alle vet om the pirate bay.... Top Gear rocker vilt. Dæven så jeg flira når CCX tok å tygga gummi. Jan Erik Larsen! Ta deg ei bolle! Autofil suger iforhold. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Slutt å mase. alle vet om the pirate bay.... Top Gear rocker vilt. Dæven så jeg flira når CCX tok å tygga gummi. Jan Erik Larsen! Ta deg ei bolle! Autofil suger iforhold. Autofil er ikke i nærheten. Larsen tørr ikke kritisere biler. Har hørt de må godta visse vilkår for å kjøre bilene på TV? Det hadde forklart en del.. Forøvrig har jeg faktisk fortalt en kjenning om Top Gear.. Han sa "Åja, de Autofil Ripoffene.." :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Så episoden nå, holdt på å le meg i hjel der vaskemaskinen tok fyr... Den var FET den Koenigseggen, fy faen for en pervers bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Så episoden nå, holdt på å le meg i hjel der vaskemaskinen tok fyr... Den var FET den Koenigseggen, fy faen for en pervers bil!! Jepp.. Men gleder meg til å se hva den kan gjøre med en vinge.. :pray The Stig hadde jo uansett den heftigste kræsjen ever med noe bygd i Sverige :drive2 Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg